Klubblös fuck you burnout stockholm

Status
Ej öppen för fler svar.

pajas

Bannad
Gick med
28 Jun 2007
egen brygga och havs utsikt, vindruvor och äpplen
Hoj
GSX R 1000 K7....
hahha jag har lösenordet putte fnask!!!! du får köpa det kostar en grävling från bulten!!

carro äger igen!!!!
'

grävling ligger i din skåp bil, la dit den i morse, va nera o drog 19 lastbilar, 4 evo bilar o några volvo påå bulten.. grävligen ja jag över kåpglaset med silver tejp o sen vart det kanin skutt hela vägen till fruängen...

ps. moppefuckos kommer snart att äga igen.... du får bli president:tummenupp

pajas

Bannad
Gick med
28 Jun 2007
Hoj
GSX R 1000 K7....
KÖRNING NU PÅ ONS

vi träffas upp svea donk 17.30 då e det tankat !!!!

åker senast 18.00 '(e du sen så hörs vi nästa ons)

vi ska bomba söder över, vi tittar in på statoil haninge o hämtar gurra o andra ca 18.10...

om nån vill åka hoj så e det bara att haka, vi e snälla;)

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
KÖRNING NU PÅ ONS

vi träffas upp svea donk 17.30 då e det tankat !!!!

åker senast 18.00 '(e du sen så hörs vi nästa ons)

vi ska bomba söder över, vi tittar in på statoil haninge o hämtar gurra o andra ca 18.10...

om nån vill åka hoj så e det bara att haka, vi e snälla;)

Ja du kommer väl åka solo som vanligt... 18.30 drar jag till Barkarby :)

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster

en sak ska ni på sport moppe veta, min beng polare struttsen steker alla här inne på detta forum, o då med en hojlös bak på.... hehe jag sätter en r1 utan repa på att det e sant.... nån som vill betta en slant???

Jag kan nog tänka mig betta emot med en mindre defekt 600 rr ;)

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Ni kan ju döpa eran klubb till "sär skrivning mc" :tummenupp.

pajas

Bannad
Gick med
28 Jun 2007
Hoj
GSX R 1000 K7....
vi får väl se :mad:

enda klarvet e att du har klubblös tröja på re,)
jag tar med ägar papper ner i morgon, och utgår i från att du gör det samma,) pöss på re din stunt :gnissla ... bara så du vet så e du riktigt om tyckt av alla katanas polare,O

kul, då fick man en stunt hoj då

daytona
gixxer 1000 k7
zx10r ful grön
r1 utan repa, perffa skick

och en stuntad moppe 600 rr

ps tror snowfire vill köpa tebax den, ska ropa o kolla, han sitter o raggar på en polare till mig nere i villan... ett ögon blick....... PETER ........... PETER .......... PETER ............ , VILL DU KÖPA TE BAX HOJEN AV INGEL- JA FÅR DEN I MORRN........... VA DÅ RÅ.............. E OK

tja, te bax nu, nää han ville inte så ja får testa stunt då:gnissla :gnissla :arsele

heja carro

pajas

Bannad
Gick med
28 Jun 2007
Hoj
GSX R 1000 K7....
från natt tills nästa natt har vi x-tra pris på våra tröjor , dessa tröjor e till för dom som inte e med i klubb,) klubblös alltså.... vi säljer ut till vra priser, några beställningar har jag fått nder bordet med kan ta några vitt oxså.......

någon som vill ha en fantastisk klubblös fuck you burn out ? stads namn får ni efter behov och stad ni e i....

satan i gatan säger nog många nu, va f.. e på gång- ja ni vi ska ha kul o åka hoj inget mer..

vårt forum e på g, men santo här på sh e så j....a seg så vi får vänta:huvet o vänta.
ps mejla santo på sh o be han skynda sig, då får ni bättre pris på college tröjan,9
hälsning från alla 15 i klotlös, nä fan nu vart det fel KLUBBLÖS sthlm

pm om ni vill ha tröja, mycket bra pris,.)
häpåre

ps carro äger på rosenhill

från natt tills nästa natt har vi x-tra pris på våra tröjor , dessa tröjor e till för dom som inte e med i klubb,) klubblös alltså.... vi säljer ut till vra priser, några beställningar har jag fått nder bordet med kan ta några vitt oxså.......

någon som vill ha en fantastisk klubblös fuck you burn out ? stads namn får ni efter behov och stad ni e i....

satan i gatan säger nog många nu, va f.. e på gång- ja ni vi ska ha kul o åka hoj inget mer..

vårt forum e på g, men santo här på sh e så j....a seg så vi får vänta:huvet o vänta.
ps mejla santo på sh o be han skynda sig, då får ni bättre pris på college tröjan,9

häpåre

glömde
ps katan e kung

häpåre

glömde
ps katana e kung

Last edited:

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
:rofl

imorgon ska jag tvätta håret och beställa hem bur, drev och handbroms till min nya R:1 a
funkar lördag?

jag tycker om er med :pannkyss

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...