Klubblös fuck you burnout stockholm

Status
Ej öppen för fler svar.

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
ja får nog tagga ner lite , min humor garvar tdligen bara jag av..... så jag säger fck burn out på er alla, jag drar ner till bulten och tar o tävlar med alla jag ser, moppefuckos o h-d, japp alla jag ser.......

häpåre

Körde du solorace idag eller :hihi

Asplind

Hojåkare i vila, numera Fotograf
Gick med
25 Sep 2006
Hoj
R1
Jag körde mot strömmen.. mötte klubblösa hela tiden på bulten hahaha vart ett par repor..

IronMike

Guest
vad är klubblös? vad har man missat?...

en klubb för dom som inte vill va med i ett gäng, men ändå? eller är alla som inte är med i klubb - klubblös?

alla verkar ju vilja vara medlem i nya balla klubbar å ha tröja å verka vara ball, men klubblös, är det en klubb, eller?

:va

MikkE

Guest
Nej Micke. Det är en klubb som hänger löst.

.... eller, va fan. Nu blir jag förvirrad =/

pajas

Bannad
Gick med
28 Jun 2007
egen brygga och havs utsikt, vindruvor och äpplen
Hoj
GSX R 1000 K7....
hehe,

vi e några som inte vill vara med i klubbar med medlems avgifter o sånt, vi vill bara åka hoj o ha kul... alla som vill ha en tröja får en, kul grej bara... endast en kul grej..

finns ju massa stora klubbar i sthlm området, men som det tar flera år för att man få haka med i, om man fårdet överhuvudtaget, klubblös e till för folk utan klubb/ vart postar jag tröjan???????hehe

Zebba

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2006
Hoj
CBR 900 Crf 250 450
Kul grej ni har gjort faktiskt. För de finns ju klubbar som håller typ i sina tröjor som om de var guds gåva till mänskligheten. Å man ska känna sig hedrad för att äns få åka med typ. Roligt att några går åt andra hållet. :tummenupp

Gick med
22 Apr 2007
Hoj
WWW.KLUBBLOS.SE
det va fan i mej det bästa jag läst på länge
stort tack:tummenupp

ps: vart lämnar jag den?

du din lilla knäskraps lus jag åker ner till bulten nu med pannlampa och kör ett par repor....och alla andra klubblösa jävlar följ med ni oxå men ta med egen pannlampa och extra batterier för min får ni fan inte låna ;)

säger bara en sak CARRO ÄGER!!!!!!:yoparty

ps:är det nån som har en epa till salu för körkort har man ju snart inte!!!!!!

CARRO ÄGER

Last edited:

pajas

Bannad
Gick med
28 Jun 2007
egen brygga och havs utsikt, vindruvor och äpplen
Hoj
GSX R 1000 K7....
:yoparty :gnissla
Man du körde fortfarande solo... :7peta

ja får ju köra själv , orkar inte åka i moppe tempo- sluter med solo åkning varje gång;(

ps: strutsen sa pannlampa, ja har kört med mörktvisir till 4 nu på natta, tyckte jag hörde en grävling säga, (fan va han e stekig)

hm, kom igen - mellan 16.00 - 19.30 så finns jag på slingerbulten.. utbildning om nån vill

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
:yoparty :gnissla

ja får ju köra själv , orkar inte åka i moppe tempo- sluter med solo åkning varje gång;(

Nu e det såhär, ska du ha ngn jävla site får du se till att sluta köra solo. Du behöver inte skämmas för grodhoppen, vi tycker inte sämre om dig för det :D

Dessuto får du se till att visa dig när det e fest!!! :D

Zebba

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2006
Hoj
CBR 900 Crf 250 450
Ni får nog köra fetast ställ på bulten idag. Ganska hög luftfuktighet om man säger så.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...