Slappa
Rage closed inside!
Gå en kurs i Svenska och kom tillbaka när du fått godkäntherre min gud jag antar att du är en av dom som kör verkar iaf som det. Ta det lite lungt för fan....och väx upp iställe
Gå en kurs i Svenska och kom tillbaka när du fått godkäntherre min gud jag antar att du är en av dom som kör verkar iaf som det. Ta det lite lungt för fan....och väx upp iställe
hahahha era jävla pung löss en sak ska vara sagt i den här tråden o det är att santos din lilla sopa du kör som en snigel och en annan sak är att putte ditt jon jag är grundare av klubblös hahahhaha
och ni andra losers kan ju lära er att slanga... säger bara en sak till hängpung racing wheeeeeela som fan på jordbro !!!!!!!!!!!!
och en sak till det är jag o häng pung som slangar era nötter bränn tröjan och gå o snyt er puss rogzal!!!!!!!!
ses imorgon sdå åker vi 30 på 50 väg god natt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mvh carro!!!!!!!!!
Edit:
Ps. Vem fan snodde min R1a i natt?
Den här snubben t.ex.
http://www.youtube.com/watch?v=j6WQUKkeS-U&mode=related&search=
Håller nog ganska mycke med!!Tror det här spårat ur, hajar ingenting.. ni måste driva?
Håller nog ganska mycke med!!
Tror det här spårat ur, hajar ingenting.. ni måste driva?
Inte för att jag hör hemma i denna tråden men det verkar som om pata har total flippat :S
Haha
[YOUTUBE-ID]VuAMFQ6rPwM[/YOUTUBE-ID]
jävla pissväder.. hoppas de blir fler soldagar med värme innan höst-äcklet kommer
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |