Du va snabbare med TRX traktorn än med 2.5 deciliters moppen.Goodstuff skrev:Jag håller på nr4 Thomas Jansson i Amatörgruppen.
TRX ar
Inte på Knutstorp.GSXR1100R skrev:Du va snabbare med TRX traktorn än med 2.5 deciliters moppen.
Talpai skrev:Ska du köra?
magnus_moss skrev:Joooo... men det är en del kvar att göra på hojen sen Anderstorp...
Bennybåge skrev:Ni kan gärna meddela att jag inte skall vara med... fick reda på idag att
jag måste åka till Holland och jobba på lördag morgon... j...a skit!!!!
Talpai skrev:F.. det va tråkigt ,jag trodde du skulle va draghjälp till mig så jag kunde komma ner på treor.
Det ska jag slå i morrnGoodstuff skrev:Inte på Knutstorp.
1.16 med TRX:en 1.14 officiellt tid och en 1.11 på warm-up med 250:in.
Jodå det ska gå, mycket silvertejp fixar allt.Jalle skrev:Kommer upp och kikar / hejar.......kraschkåpor måste inhandlas innan man kan dominera på Knudan igen......
Nä, Herr Sundgren, kraschkåpor från en 600-92 passar EJ, trots silvertejp och buntband.
Jalle skrev:Kommer upp och kikar / hejar.......kraschkåpor måste inhandlas innan man kan dominera på Knudan igen......
Nä, Herr Sundgren, kraschkåpor från en 600-92 passar EJ, trots silvertejp och buntband.
Superbike Roger skrev:Fn har inte du gått och bilvit såndära korvgubbe i blåkläder som jagar glin på moppe
Jalle skrev:Vi jagar just nu förgäves en bakhjulsåkande yngling på Österlen......några tips som kan leda till att vi tar marodören som skrämmer livet ur sommargästerna??
Jalle skrev:kraschkåpor måste inhandlas innan man kan dominera på Knudan igen......
grandmaster skrev:önskelistan skickas till närmaste
o en sak till, naja fotpinnanrna nästa gång så slipper du ha det som ursäkt
GSXR1100R skrev:Tänk om det regnar då....
Lycka till, fettoGSXR1100R skrev:Det ska jag slå i morrn
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |