GSXR1100R
The older i get the faster i was
Tack ditt måppefuckoGoodstuff skrev:Lycka till, fetto
Tack ditt måppefuckoGoodstuff skrev:Lycka till, fetto
grandmaster skrev:önskelistan skickas till närmaste
o en sak till, naja fotpinnanrna nästa gång så slipper du ha det som ursäkt
Vem vann då?Chris Ash skrev:Ojojoj, jag kom tvåa!!!!!
Vilken underlig känsla att köra om folk på ett race....
Goodstuff skrev:Vem vann då?
Max skrev:Mina foton finnes i krympta format på http://www.maxolsson.net/blandat/050508/
Gott o höra att du e okGSXR1100R skrev:En minst sagt strulig dag, torrt i tidsträningen men eftersom förarmötet slutade 6 minuter innan träningen började för gupp 1 så missade jag två - tre varv, sen när jag väl kom ut så började det att hagla efter 2 varv...
I kvalet så blev det gulflagg efter 2 varv... sen va det bara att toura runt och svära i ihjälmen.jag kvalade som 8:a av 19.
45 minuter innan race så börjar det att ösregna, jag bytte till regnhjul och gjorde mig redo att rulla ut.
Motorn kokade till och från och gav tecken på att vilja ge upp, men den hackade på lika troget som vanligt.
I Racet så började motorn koka igen vid warm up och jag fick slå av motorn innan start, jag fick hjulspinn och halkade ner ett par placeringar i starten, men det tog bara ett par varv innan jag kört om hela fältet och tog sikte på ledaren, näst sista varvat klipper jag han i lito på innern men han bromsar förbi mig på rakan, nu j-r ska jag inte komma 2:a tänker jag och laddar fullt sista varvet, i högern innan lito så ger jag fullt på trean och plötsligt försvinner mitt bakhjul och jag lowsidar snyggt ut i der leca see, hojen blir lite mosad och jag dunkar in hjälmen i tanken.
Skamkärra in i depån och sen va racet över för min del, det mest komiska är att jag kom 5:a trots att jag vurpade tre kurvor innan målgång.
Nu ska ERF bajken byggas om till 1000 kubikare så att man kan komma ännu längre ut i bollhavet.
GSXR1100R skrev:En minst sagt strulig dag, torrt i tidsträningen men eftersom förarmötet slutade 6 minuter innan träningen började för gupp 1 så missade jag två - tre varv, sen när jag väl kom ut så började det att hagla efter 2 varv...
I kvalet så blev det gulflagg efter 2 varv... sen va det bara att toura runt och svära i ihjälmen.jag kvalade som 8:a av 19.
45 minuter innan race så börjar det att ösregna, jag bytte till regnhjul och gjorde mig redo att rulla ut.
Motorn kokade till och från och gav tecken på att vilja ge upp, men den hackade på lika troget som vanligt.
I Racet så började motorn koka igen vid warm up och jag fick slå av motorn innan start, jag fick hjulspinn och halkade ner ett par placeringar i starten, men det tog bara ett par varv innan jag kört om hela fältet och tog sikte på ledaren, näst sista varvat klipper jag han i lito på innern men han bromsar förbi mig på rakan, nu j-r ska jag inte komma 2:a tänker jag och laddar fullt sista varvet, i högern innan lito så ger jag fullt på trean och plötsligt försvinner mitt bakhjul och jag lowsidar snyggt ut i der leca see, hojen blir lite mosad och jag dunkar in hjälmen i tanken.
Skamkärra in i depån och sen va racet över för min del, det mest komiska är att jag kom 5:a trots att jag vurpade tre kurvor innan målgång.
Nu ska ERF bajken byggas om till 1000 kubikare så att man kan komma ännu längre ut i bollhavet.
Kanonfina bilder Max Man ser riktigt hur enkelt det är att vända upp och ner på bajken i bollhavet.Max skrev:Mina foton finnes i krympta format på http://www.maxolsson.net/blandat/050508/
GSXR1100R skrev:En minst sagt strulig dag, torrt i tidsträningen men eftersom förarmötet slutade 6 minuter innan träningen började för gupp 1 så missade jag två - tre varv, sen när jag väl kom ut så började det att hagla efter 2 varv...
I kvalet så blev det gulflagg efter 2 varv... sen va det bara att toura runt och svära i ihjälmen.jag kvalade som 8:a av 19.
45 minuter innan race så börjar det att ösregna, jag bytte till regnhjul och gjorde mig redo att rulla ut.
Motorn kokade till och från och gav tecken på att vilja ge upp, men den hackade på lika troget som vanligt.
I Racet så började motorn koka igen vid warm up och jag fick slå av motorn innan start, jag fick hjulspinn och halkade ner ett par placeringar i starten, men det tog bara ett par varv innan jag kört om hela fältet och tog sikte på ledaren, näst sista varvat klipper jag han i lito på innern men han bromsar förbi mig på rakan, nu j-r ska jag inte komma 2:a tänker jag och laddar fullt sista varvet, i högern innan lito så ger jag fullt på trean och plötsligt försvinner mitt bakhjul och jag lowsidar snyggt ut i der leca see, hojen blir lite mosad och jag dunkar in hjälmen i tanken.
Skamkärra in i depån och sen va racet över för min del, det mest komiska är att jag kom 5:a trots att jag vurpade tre kurvor innan målgång.
Nu ska ERF bajken byggas om till 1000 kubikare så att man kan komma ännu längre ut i bollhavet.
GSXR1100R skrev:I kvalet så blev det gulflagg efter 2 varv... sen va det bara att toura runt och svära i ihjälmen.jag kvalade som 8:a av 19.
Jävla tråkigt att du gick av, men som du själv sa.. ännu ett hinder passeratSkutte skrev:Fölåt grandmaster lecakula ! lovar att hålla mig på båda hjulen nästa gång.
PS.
Jag kvala in på 11. efter 5 varv, blev ju inte fler
kajlyl skrev:Jävla tråkigt att du gick av, men som du själv sa.. ännu ett hinder passerat
fint kört annars
1-1 dåSkutte skrev:Fölåt grandmaster lecakula ! lovar att hålla mig på båda hjulen nästa gång.
PS.
Jag kvala in på 11. efter 5 varv, blev ju inte fler
GSXR1100R skrev:1-1 då
Andreas kom aldrig till start p.g.a. tekniska problemHenke skrev:Hur gick det för Andreas Otee ?
Har inte sett några bilder på Castrol cyklarna, kom dom inte till start?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |