GSXR1100R
The older i get the faster i was
Tack ditt måppefuckoGoodstuff skrev:Lycka till, fetto
Tack ditt måppefuckoGoodstuff skrev:Lycka till, fetto
grandmaster skrev:önskelistan skickas till närmaste
o en sak till, naja fotpinnanrna nästa gång så slipper du ha det som ursäkt
Vem vann då?Chris Ash skrev:Ojojoj, jag kom tvåa!!!!!
Vilken underlig känsla att köra om folk på ett race....
Goodstuff skrev:Vem vann då?
Max skrev:Mina foton finnes i krympta format på http://www.maxolsson.net/blandat/050508/
Gott o höra att du e okGSXR1100R skrev:En minst sagt strulig dag, torrt i tidsträningen men eftersom förarmötet slutade 6 minuter innan träningen började för gupp 1 så missade jag två - tre varv, sen när jag väl kom ut så började det att hagla efter 2 varv...
I kvalet så blev det gulflagg efter 2 varv... sen va det bara att toura runt och svära i ihjälmen.jag kvalade som 8:a av 19.
45 minuter innan race så börjar det att ösregna, jag bytte till regnhjul och gjorde mig redo att rulla ut.
Motorn kokade till och från och gav tecken på att vilja ge upp, men den hackade på lika troget som vanligt.
I Racet så började motorn koka igen vid warm up och jag fick slå av motorn innan start, jag fick hjulspinn och halkade ner ett par placeringar i starten, men det tog bara ett par varv innan jag kört om hela fältet och tog sikte på ledaren, näst sista varvat klipper jag han i lito på innern men han bromsar förbi mig på rakan, nu j-r ska jag inte komma 2:a tänker jag och laddar fullt sista varvet, i högern innan lito så ger jag fullt på trean och plötsligt försvinner mitt bakhjul och jag lowsidar snyggt ut i der leca see, hojen blir lite mosad och jag dunkar in hjälmen i tanken.
Skamkärra in i depån och sen va racet över för min del, det mest komiska är att jag kom 5:a trots att jag vurpade tre kurvor innan målgång.
Nu ska ERF bajken byggas om till 1000 kubikare så att man kan komma ännu längre ut i bollhavet.
GSXR1100R skrev:En minst sagt strulig dag, torrt i tidsträningen men eftersom förarmötet slutade 6 minuter innan träningen började för gupp 1 så missade jag två - tre varv, sen när jag väl kom ut så började det att hagla efter 2 varv...
I kvalet så blev det gulflagg efter 2 varv... sen va det bara att toura runt och svära i ihjälmen.jag kvalade som 8:a av 19.
45 minuter innan race så börjar det att ösregna, jag bytte till regnhjul och gjorde mig redo att rulla ut.
Motorn kokade till och från och gav tecken på att vilja ge upp, men den hackade på lika troget som vanligt.
I Racet så började motorn koka igen vid warm up och jag fick slå av motorn innan start, jag fick hjulspinn och halkade ner ett par placeringar i starten, men det tog bara ett par varv innan jag kört om hela fältet och tog sikte på ledaren, näst sista varvat klipper jag han i lito på innern men han bromsar förbi mig på rakan, nu j-r ska jag inte komma 2:a tänker jag och laddar fullt sista varvet, i högern innan lito så ger jag fullt på trean och plötsligt försvinner mitt bakhjul och jag lowsidar snyggt ut i der leca see, hojen blir lite mosad och jag dunkar in hjälmen i tanken.
Skamkärra in i depån och sen va racet över för min del, det mest komiska är att jag kom 5:a trots att jag vurpade tre kurvor innan målgång.
Nu ska ERF bajken byggas om till 1000 kubikare så att man kan komma ännu längre ut i bollhavet.
Kanonfina bilder Max Man ser riktigt hur enkelt det är att vända upp och ner på bajken i bollhavet.Max skrev:Mina foton finnes i krympta format på http://www.maxolsson.net/blandat/050508/
GSXR1100R skrev:En minst sagt strulig dag, torrt i tidsträningen men eftersom förarmötet slutade 6 minuter innan träningen började för gupp 1 så missade jag två - tre varv, sen när jag väl kom ut så började det att hagla efter 2 varv...
I kvalet så blev det gulflagg efter 2 varv... sen va det bara att toura runt och svära i ihjälmen.jag kvalade som 8:a av 19.
45 minuter innan race så börjar det att ösregna, jag bytte till regnhjul och gjorde mig redo att rulla ut.
Motorn kokade till och från och gav tecken på att vilja ge upp, men den hackade på lika troget som vanligt.
I Racet så började motorn koka igen vid warm up och jag fick slå av motorn innan start, jag fick hjulspinn och halkade ner ett par placeringar i starten, men det tog bara ett par varv innan jag kört om hela fältet och tog sikte på ledaren, näst sista varvat klipper jag han i lito på innern men han bromsar förbi mig på rakan, nu j-r ska jag inte komma 2:a tänker jag och laddar fullt sista varvet, i högern innan lito så ger jag fullt på trean och plötsligt försvinner mitt bakhjul och jag lowsidar snyggt ut i der leca see, hojen blir lite mosad och jag dunkar in hjälmen i tanken.
Skamkärra in i depån och sen va racet över för min del, det mest komiska är att jag kom 5:a trots att jag vurpade tre kurvor innan målgång.
Nu ska ERF bajken byggas om till 1000 kubikare så att man kan komma ännu längre ut i bollhavet.
GSXR1100R skrev:I kvalet så blev det gulflagg efter 2 varv... sen va det bara att toura runt och svära i ihjälmen.jag kvalade som 8:a av 19.
Jävla tråkigt att du gick av, men som du själv sa.. ännu ett hinder passeratSkutte skrev:Fölåt grandmaster lecakula ! lovar att hålla mig på båda hjulen nästa gång.
PS.
Jag kvala in på 11. efter 5 varv, blev ju inte fler
kajlyl skrev:Jävla tråkigt att du gick av, men som du själv sa.. ännu ett hinder passerat
fint kört annars
1-1 dåSkutte skrev:Fölåt grandmaster lecakula ! lovar att hålla mig på båda hjulen nästa gång.
PS.
Jag kvala in på 11. efter 5 varv, blev ju inte fler
GSXR1100R skrev:1-1 då
Andreas kom aldrig till start p.g.a. tekniska problemHenke skrev:Hur gick det för Andreas Otee ?
Har inte sett några bilder på Castrol cyklarna, kom dom inte till start?
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |