Klubbrace på Knudan 8/5

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Höllviken-Skåne
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
grandmaster skrev:
önskelistan skickas till närmaste :tomten

o en sak till, naja fotpinnanrna nästa gång så slipper du ha det som ursäkt :arsele

Hade nog inte räckt med 0.8 tråd i så fall, I was fåkking torpedered!!!! :mad:

Bara kvaltiden höll på att ge mig Superbike-wildcard, TÄNK om jag fått köra racet.........
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
En minst sagt strulig dag, torrt i tidsträningen men eftersom förarmötet slutade 6 minuter innan träningen började för gupp 1 så missade jag två - tre varv, sen när jag väl kom ut så började det att hagla efter 2 varv...

I kvalet så blev det gulflagg efter 2 varv... sen va det bara att toura runt och svära i ihjälmen.jag kvalade som 8:a av 19.

45 minuter innan race så börjar det att ösregna, jag bytte till regnhjul och gjorde mig redo att rulla ut.

Motorn kokade till och från och gav tecken på att vilja ge upp, men den hackade på lika troget som vanligt.

I Racet så började motorn koka igen vid warm up och jag fick slå av motorn innan start, jag fick hjulspinn och halkade ner ett par placeringar i starten, men det tog bara ett par varv innan jag kört om hela fältet och tog sikte på ledaren, näst sista varvat klipper jag han i lito på innern men han bromsar förbi mig på rakan, nu j-r ska jag inte komma 2:a tänker jag och laddar fullt sista varvet, i högern innan lito så ger jag fullt på trean och plötsligt försvinner mitt bakhjul och jag lowsidar snyggt ut i der leca see, hojen blir lite mosad och jag dunkar in hjälmen i tanken.

Skamkärra in i depån och sen va racet över för min del, det mest komiska är att jag kom 5:a trots att jag vurpade tre kurvor innan målgång.

Nu ska ERF bajken byggas om till 1000 kubikare så att man kan komma ännu längre ut i bollhavet.
 
Gick med
12 Jul 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
The Beast
GSXR1100R skrev:
En minst sagt strulig dag, torrt i tidsträningen men eftersom förarmötet slutade 6 minuter innan träningen började för gupp 1 så missade jag två - tre varv, sen när jag väl kom ut så började det att hagla efter 2 varv...

I kvalet så blev det gulflagg efter 2 varv... sen va det bara att toura runt och svära i ihjälmen.jag kvalade som 8:a av 19.

45 minuter innan race så börjar det att ösregna, jag bytte till regnhjul och gjorde mig redo att rulla ut.

Motorn kokade till och från och gav tecken på att vilja ge upp, men den hackade på lika troget som vanligt.

I Racet så började motorn koka igen vid warm up och jag fick slå av motorn innan start, jag fick hjulspinn och halkade ner ett par placeringar i starten, men det tog bara ett par varv innan jag kört om hela fältet och tog sikte på ledaren, näst sista varvat klipper jag han i lito på innern men han bromsar förbi mig på rakan, nu j-r ska jag inte komma 2:a tänker jag och laddar fullt sista varvet, i högern innan lito så ger jag fullt på trean och plötsligt försvinner mitt bakhjul och jag lowsidar snyggt ut i der leca see, hojen blir lite mosad och jag dunkar in hjälmen i tanken.

Skamkärra in i depån och sen va racet över för min del, det mest komiska är att jag kom 5:a trots att jag vurpade tre kurvor innan målgång.

Nu ska ERF bajken byggas om till 1000 kubikare så att man kan komma ännu längre ut i bollhavet.
Gott o höra att du e ok :tummenupp
Skön satsning :D
Hör av dig om erf i mo i rana om ni ska ha cykel skjuts. :pannkyss
 

gamle svarten

Avliden medlem
Gick med
20 Apr 2003
Ort
stockholm
Hoj
GIXXER 750 -00 såld och en risig sp1:A_00 STULEN
GSXR1100R skrev:
En minst sagt strulig dag, torrt i tidsträningen men eftersom förarmötet slutade 6 minuter innan träningen började för gupp 1 så missade jag två - tre varv, sen när jag väl kom ut så började det att hagla efter 2 varv...

I kvalet så blev det gulflagg efter 2 varv... sen va det bara att toura runt och svära i ihjälmen.jag kvalade som 8:a av 19.

45 minuter innan race så börjar det att ösregna, jag bytte till regnhjul och gjorde mig redo att rulla ut.

Motorn kokade till och från och gav tecken på att vilja ge upp, men den hackade på lika troget som vanligt.

I Racet så började motorn koka igen vid warm up och jag fick slå av motorn innan start, jag fick hjulspinn och halkade ner ett par placeringar i starten, men det tog bara ett par varv innan jag kört om hela fältet och tog sikte på ledaren, näst sista varvat klipper jag han i lito på innern men han bromsar förbi mig på rakan, nu j-r ska jag inte komma 2:a tänker jag och laddar fullt sista varvet, i högern innan lito så ger jag fullt på trean och plötsligt försvinner mitt bakhjul och jag lowsidar snyggt ut i der leca see, hojen blir lite mosad och jag dunkar in hjälmen i tanken.

Skamkärra in i depån och sen va racet över för min del, det mest komiska är att jag kom 5:a trots att jag vurpade tre kurvor innan målgång.

Nu ska ERF bajken byggas om till 1000 kubikare så att man kan komma ännu längre ut i bollhavet.

Gamlot: glöm för hilvide inte att rengöra liggsåren från leca! läker dom in i köttet så blir du så härligt knottrig så Freppa inte kan låta bli dej!

mvh: dr D engrot, leg DR .Evil racing
 

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Hojlös! :(
GSXR1100R skrev:
En minst sagt strulig dag, torrt i tidsträningen men eftersom förarmötet slutade 6 minuter innan träningen började för gupp 1 så missade jag två - tre varv, sen när jag väl kom ut så började det att hagla efter 2 varv...

I kvalet så blev det gulflagg efter 2 varv... sen va det bara att toura runt och svära i ihjälmen.jag kvalade som 8:a av 19.

45 minuter innan race så börjar det att ösregna, jag bytte till regnhjul och gjorde mig redo att rulla ut.

Motorn kokade till och från och gav tecken på att vilja ge upp, men den hackade på lika troget som vanligt.

I Racet så började motorn koka igen vid warm up och jag fick slå av motorn innan start, jag fick hjulspinn och halkade ner ett par placeringar i starten, men det tog bara ett par varv innan jag kört om hela fältet och tog sikte på ledaren, näst sista varvat klipper jag han i lito på innern men han bromsar förbi mig på rakan, nu j-r ska jag inte komma 2:a tänker jag och laddar fullt sista varvet, i högern innan lito så ger jag fullt på trean och plötsligt försvinner mitt bakhjul och jag lowsidar snyggt ut i der leca see, hojen blir lite mosad och jag dunkar in hjälmen i tanken.

Skamkärra in i depån och sen va racet över för min del, det mest komiska är att jag kom 5:a trots att jag vurpade tre kurvor innan målgång.

Nu ska ERF bajken byggas om till 1000 kubikare så att man kan komma ännu längre ut i bollhavet.

Det vart ju riktigt spännande där ett tag. Tills du försvann... :rolleyes:
Kul ändå, en annan bangade juh...hehe, fast nu räknas inte hojen som nylackad längre, så nu jäklar e det fullt ös! :)
 
Last edited:

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
Även jag lyckades plåta av några bilder (typ 250st)... nått ska man ju göra när man inte kan köra :)

här är lite kändisar

Grandmaster - GSX1100R - Mossberg
Canoly - Otee - McFille
 

Bifogat

  • allan.JPG
    allan.JPG
    56.6 KB · Visningar: 45
  • micke.JPG
    micke.JPG
    42.1 KB · Visningar: 49
  • mossberg.JPG
    mossberg.JPG
    60.1 KB · Visningar: 49
  • fille2.JPG
    fille2.JPG
    55.9 KB · Visningar: 51
  • otee.JPG
    otee.JPG
    43 KB · Visningar: 42
  • janne.JPG
    janne.JPG
    50.8 KB · Visningar: 55

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Ort
.
Hoj
.
GSXR1100R skrev:
I kvalet så blev det gulflagg efter 2 varv... sen va det bara att toura runt och svära i ihjälmen.jag kvalade som 8:a av 19.

Fölåt grandmaster lecakula :Bugar ! lovar att hålla mig på båda hjulen nästa gång.

PS.
Jag kvala in på 11. efter 5 varv, blev ju inte fler :rofl
 
Last edited:

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
Skutte skrev:
Fölåt grandmaster lecakula :Bugar ! lovar att hålla mig på båda hjulen nästa gång.

PS.
Jag kvala in på 11. efter 5 varv, blev ju inte fler :rofl
Jävla tråkigt att du gick av, men som du själv sa.. ännu ett hinder passerat ;)

fint kört annars :tummenupp
 

Bifogat

  • skutte.JPG
    skutte.JPG
    71 KB · Visningar: 40
  • skutte3.JPG
    skutte3.JPG
    42 KB · Visningar: 52
  • skutte2.JPG
    skutte2.JPG
    45.4 KB · Visningar: 84

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Ort
.
Hoj
.
kajlyl skrev:
Jävla tråkigt att du gick av, men som du själv sa.. ännu ett hinder passerat ;)

fint kört annars :tummenupp

Så sant, f.o.m nu får det bli mera häng o mindre lutande :fakta, ska bara få en st svullen tumme o sluta bulta så man kan mecka samman den "lille röde" . . .

Var iallfall en kanon kul dag trotts div hagel o sånt ..
Inte att glöma den eminet trevliga personalen i sjukstugan :tummenupp
Tack för kaffet !
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Skutte skrev:
Fölåt grandmaster lecakula :Bugar ! lovar att hålla mig på båda hjulen nästa gång.

PS.
Jag kvala in på 11. efter 5 varv, blev ju inte fler :rofl
1-1 då :hihi
 

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Påarp City
Hoj
Blå med 167hk -06:a
Hur gick det för Andreas Otee ?
Har inte sett några bilder på Castrol cyklarna, kom dom inte till start?
 

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Ort
.
Hoj
.
GSXR1100R skrev:

Laddar för nästa KM ! :hihi

Gott kört annars som sagt lite synd på sista varvet men é det rejs så ska man ju ge allt inkl. inspektion av vegetation o kontroll på kul stl o sånt viktigt.
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
Henke skrev:
Hur gick det för Andreas Otee ?
Har inte sett några bilder på Castrol cyklarna, kom dom inte till start?
Andreas kom aldrig till start p.g.a. tekniska problem :(

kass-trål hynda:
Håkan är lat och Johan är feg

Skojja ba´, vart tog ni vägen?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top