pansarvagnen
BRRAAAAAAAAAAAP!!!
182cm 60kg...
gosse du är ju undernärd för bövelen!
pansarvagnen skrev:182cm 60kg...
Just rub it in biiiiatch!pansarvagnen skrev:182cm 60kg...
Tom Byron skrev:nu e jag phetlobba på 64,7 med samma längd,
Wohooo. Najs.alla skrev:Varför ska man knäskrapa då
Ähhh, va kostar nytt däck? Vad kostar bensin? Försäkring? Tänker man så är det ju trökigt allting... Jag skrapar för att jag gav mig fan på att göra det. Vips...Avarage skrev:Sällan har Kent Andersson skrapat knäppuckar på bana men ändå blivit världsmästare 2 gånger om!
Dvs. det är inte så viktigt att skrapa knäåuckar för att köra fort! Och nog måste det vara roligare att köra fort än att skrapa puckar!?
Skrapar man puckar OCH kör fort så är väl pckskrapning mera en sorts bonus! Samtidigt också en kostnad! Vad kostar nya puckar?
// Niklas
vem bryr sejAvarage skrev:Sällan har Kent Andersson skrapat knäppuckar på bana men ändå blivit världsmästare 2 gånger om!
Dvs. det är inte så viktigt att skrapa knäåuckar för att köra fort! Och nog måste det vara roligare att köra fort än att skrapa puckar!?
Skrapar man puckar OCH kör fort så är väl pckskrapning mera en sorts bonus! Samtidigt också en kostnad! Vad kostar nya puckar?
// Niklas
hållundan skrev:Ähhh, va kostar nytt däck? Vad kostar bensin? Försäkring? Tänker man så är det ju trökigt allting... Jag skrapar för att jag gav mig fan på att göra det. Vips...
Jag har inte sagt att det går fortare med knäskrap, är bättre eller nått. Bara en rolig grej, just som bakhjulsåk, framhjulsåk eller vad det vara månde. Att det ser lite fräsigt ut (tycker jag) gör väl inte saken sämre. Äsch, knäskrap är sköj, kanske meningslöst, men men.
Avarage skrev:Sällan har Kent Andersson skrapat knäppuckar på bana men ändå blivit världsmästare 2 gånger om!
// Niklas
kaZmur skrev:Just rub it in biiiiatch!
Jag är en sån där "äta-jättemycket-men-inte-gå-upp-i-vikt-kille"
Skorpan skrev:mera knäskrap...
Kul att du tycker min vikt är så rolig, jag blir alltid lika glad när jag får dessa kommentarer, tack!byfånen skrev:182cm lång, 60kg.
kaZmur skrev:Kul att du tycker min vikt är så rolig, jag blir alltid lika glad när jag får dessa kommentarer, tack!
kaZmur skrev:Kul att du tycker min vikt är så rolig, jag blir alltid lika glad när jag får dessa kommentarer, tack!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|