KM knudan

BrInK

Winner 250sp cup 2006!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
pw50
Chrille skrev:
Det bör väl vara Svemo som ska prioritera detta och att prioritera Sviestad framför Knudan anser jag vara självklart då det delas ut uppklasningspoäng på Sviestad(Tänk på det Brink om det inte är klart än) och att den är lika öppen för alla.

ja e färdig (55poäng) :tummenupp

:tummenupp

ps. får nog inte klart hojen tills dess ändå, har inte hittat nån tank än..... :eek:

Last edited:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
oscar skrev:
Ska han byta klass?

Som nykläckt a-förare är 600std det givna valet så länge man inte vill köra NSB.

Nu ska vi bara se vad silly season innebär i år. Vilka klasser tas bort/stannar och ska det bli tillåtet med slipon i 600std....

EDIT/ NU fattade jag!! Jag vet inte om Quitte eller Mattson ska sälja. Jag bara gissar vilt.

Last edited:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Goodstuff skrev:
Men att sälja beggat skit med svart olja och vatten i framgaffeln - det går bra? :crash :hej

Ha! Där fick han :D

Hur många här vet att man bör byta olja i gaffeln minst en gång per säsong?? Det där är en så okänd faktor i det hela att man inte ens behöver fundera på det utan bara acceptera att så är det...

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Chrille skrev:

Hur många här vet att man bör byta olja i gaffeln minst en gång per säsong?? Det där är en så okänd faktor i det hela att man inte ens behöver fundera på det utan bara acceptera att så är det...

Vartannat var tredje race.. Det bildas enklare luftbubblor i oljan som inte är trevlig, eller gör det svårare att ställa in gaffeln ju mer den använts..

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Chrille skrev:

Are you nuckin futs?

Det är ju oftare än man tankar, byter visir, byter bromsbelägg eller sätter på kärringen.

Sluta tro på allt du hör och ta bort de där otäcka fiskarna i din signatur.

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
oFFkeFF skrev:
Vartannat var tredje race.. Det bildas enklare luftbubblor i oljan som inte är trevlig, eller gör det svårare att ställa in gaffeln ju mer den använts..

Men va fan....du är ju ännu värre än Chrille Snille.

Ge er nu, var 4:e år räcker gott.

Och att det är svårare att ställa in gaffeln ju mer den används är helt fel, jag skulle ställa in gaffeln på farsans Java 350 som stått sen -82 och det var mycket svårare än på rettan. :fakta

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Jalle skrev:
Are you nuckin futs?

Det är ju oftare än man tankar, byter visir, byter bromsbelägg eller sätter på kärringen.

Vaddå, blir det inte ens julnyp och midsommarnyp när man blir så jävla gammal som dig?? Trodde det var två nyp och ett oljebyte per år som gällde när/om man blir familjeräjsare..

Är det inte nu det är dax för dig att lura i käriga at du har fått en djävla hemlängtan och vill tillbringa helgen hemma hos far o mor.....utan käringar o ongar......

....med hojen! :brynad

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
oscar skrev:
Med den där avataren så tvivlar jag på att du har någon! :eek:

Sluta tvivla o du hemske hip-hopare, jag har en alldeles utmärkt fin gammal -68:a hemma. Sketasnygg dessutom!

Var har du själv att komma med på den fronten Herr Kvartsfigur?
(Med tanke på din coooola avatar lär det vara something special!)

Bild!

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Jalle skrev:
Sluta tvivla o du hemske hip-hopare, jag har en alldeles utmärkt fin gammal -68:a hemma. Sketasnygg dessutom!

Bild!

Fy f-n vad gammal! Årsmodell 68!?!? Måste ju vara genomrostig o jävlig!!! Jag har en toppenfin -80 där hemma med mycket fler finesser än din, som tex automatisk diskning, tvättning, städning, matlagning, avsugning mm. Bild kommer senare! :hej

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Jalle skrev:
....

Bild!

Innan du pressar Oscar att avslöja något som vi andra faktiskt inte har med att göra så tycker jag att du ska tänka på hiphopparnas veka handleder ...

Det betyder något vettu. Likheten finns..

Jämför denna tolkning av Eminem
eminem00.jpg

Med nedan vår alllmänt kände handledsviftare Jonas Gardell.

gardell_sak.JPG
21a1-10.jpg

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Tröst i sammanhanget bör ju vara att detta innebär att vi bör slippa den jävla hiphopen på ett generationsskifte..... Föröka sig lär de ju inte göra.

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
oscar skrev:
Fy f-n vad gammal! Årsmodell 68!?!? Måste ju vara genomrostig o jävlig!!! Jag har en toppenfin -80 där hemma med mycket fler finesser än din, som tex automatisk diskning, tvättning, städning, matlagning, avsugning mm. Bild kommer senare! :hej

Nu bajsade du allt i galen gris med dina lögner.

Det finns nämligen inga kvinnor födda på 80-talet som kan vare sig laga mat, städa, tvätta eller diska.
Det är ju kanppt så min 68:a kan det för bövelen!

(Mamma, jag saknar dig!)

Sen är det veteranförsäkring på en 68:a (billgi i drift!) och man kan skriva bilen på henne och få låga försäkringspremier.

Eller förresten, du skrev aldrig vad det var för kön.
Har Chrille rätt?

Palte

Hus, barn och när tid finns enduro.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gas Gas EC250 + YZ 250
Goodstuff skrev:
Men att sälja beggat skit med svart olja och vatten i framgaffeln - det går bra? :crash :hej

Helt otrolig hur Brink kunnat köra så fort med den framgaffeln.... :bow

Bottnade direkt när jag bromsade. (Men jag kanske är fet?) Hur som helst så kunde kompskruven släppas ut 5 klick efter oljebytet och mkt bättre dämpning!

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...