GSXR1100R skrev:jag vill ju åxå gnälla.
Bara lugn gamlo! Det kommer du få göra... efter loppet när vi försöker bräcka isär din o flÅsas hoj med kofot!
GSXR1100R skrev:jag vill ju åxå gnälla.
Chrille skrev:Det bör väl vara Svemo som ska prioritera detta och att prioritera Sviestad framför Knudan anser jag vara självklart då det delas ut uppklasningspoäng på Sviestad(Tänk på det Brink om det inte är klart än) och att den är lika öppen för alla.
BrInK skrev:ja e färdig (55poäng)
Chrille skrev:Gött mos! Ser under din avatar att hojvalet är klart. Quittes gamla? Mattsons?
BrInK skrev:sätter mej inte på nått beggat skit.....
Chrille skrev:Quittes gamla?
oscar skrev:Ska han byta klass?
BrInK skrev:sätter mej inte på nått beggat skit.....
Goodstuff skrev:Men att sälja beggat skit med svart olja och vatten i framgaffeln - det går bra?
Chrille skrev:Ha! Där fick han
Hur många här vet att man bör byta olja i gaffeln minst en gång per säsong?? Det där är en så okänd faktor i det hela att man inte ens behöver fundera på det utan bara acceptera att så är det...
Chrille skrev:Ha! Där fick han
Hur många här vet att man bör byta olja i gaffeln minst en gång per säsong?? Det där är en så okänd faktor i det hela att man inte ens behöver fundera på det utan bara acceptera att så är det...
oFFkeFF skrev:Vartannat var tredje race.. Det bildas enklare luftbubblor i oljan som inte är trevlig, eller gör det svårare att ställa in gaffeln ju mer den använts..
Jalle skrev:eller sätter på kärringen.
Jalle skrev:Are you nuckin futs?
Det är ju oftare än man tankar, byter visir, byter bromsbelägg eller sätter på kärringen.
oscar skrev:Med den där avataren så tvivlar jag på att du har någon!
Jalle skrev:Sluta tvivla o du hemske hip-hopare, jag har en alldeles utmärkt fin gammal -68:a hemma. Sketasnygg dessutom!
Var har du själv att komma med på den fronten Herr Kvartsfigur?
(Med tanke på din coooola avatar lär det vara something special!)
Bild!
Jalle skrev:....
Var har du själv att komma med på den fronten Herr Kvartsfigur?
(Med tanke på din coooola avatar lär det vara something special!)
Bild!
oscar skrev:Fy f-n vad gammal! Årsmodell 68!?!? Måste ju vara genomrostig o jävlig!!! Jag har en toppenfin -80 där hemma med mycket fler finesser än din, som tex automatisk diskning, tvättning, städning, matlagning, avsugning mm. Bild kommer senare!
Goodstuff skrev:Men att sälja beggat skit med svart olja och vatten i framgaffeln - det går bra?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |