Goodstuff skrev:Men att sälja beggat skit med svart olja och vatten i framgaffeln - det går bra?
jag byta faktiskt olja i gaffeln vart tredja race och motorn varje race
Goodstuff skrev:Men att sälja beggat skit med svart olja och vatten i framgaffeln - det går bra?
BrInK skrev:jag byta faktiskt olja i gaffeln vart tredja race och motorn varje race
Jalle skrev:Nu bajsade du allt i galen gris med dina lögner.
Det finns nämligen inga kvinnor födda på 80-talet som kan vare sig laga mat, städa, tvätta eller diska.
Det är ju kanppt så min 68:a kan det för bövelen!
(Mamma, jag saknar dig!)
Sen är det veteranförsäkring på en 68:a (billgi i drift!) och man kan skriva bilen på henne och få låga försäkringspremier.
Eller förresten, du skrev aldrig vad det var för kön.
Har Chrille rätt?
BrInK skrev:jag byta faktiskt olja i gaffeln vart tredja race och motorn varje race
oscar skrev:HON är grym på att laga mat.
Pratar skön norrländska med mjuk röst istället för bräkig skånska i moll.
Kastar jag ett par fillingar på golvet så ligger de av någon mystisk anledning alltid i tvättkorgen dagen efter, och ytterligare ett par dagar senare nytvättade i min garderob.
Samma sak med tallrikar, glas o sånt.
Nackdelen är ju, som du säger, att hon inte är så billig i drift och att man inte kan skenförsäkra saker på henne!
Upp med bild nu Jalle!!!!
baronen skrev:De e ju kanon att hon tvättar o diskar o så, men varför lägger hon tallrikar o glas i din garderob
oscar skrev:Upp med bild nu Jalle!!!!
Jalle skrev:Har ingen.
Du får hålla till godo med en gammal fin 67:a, jag har ett liknande exemplar hemma fast en årsmodell nyare.
Chrille skrev:Jag tror att Oscar nu börjar närma sig ett erkännande av sina sanna lustar. En norrlänning lyckas han importera för att iaf få lite av det han helst vill ha.
Ni har väl sett Linda "När och Fjärran" Isaksson?? Gummistövlar och ut och hogge ve o grejer....och sen hem till Willhelmina för att jaga älg. Tror det är just det som attraherar hiphoparns handledsgener. Lite hårt och starkt men ändå inget som polarna mobbar en för...
jaja. Kanske lite långsökt...
Palte skrev:Då får jag nog byta tätningar i gaffeln för det var vatten i oljan...
BrInK skrev:jag byte dom föra hösten och oljan i gaffeln efter falkenberg??????
va oljan vit eller???
den har inte ståt ute i regn och inte rullat i regn en ända gång sen jag byte oljan? hmm kan det kommit i när jag tvätta???
i vilket fall så borde du va en sek snabbare än mej nu med kittad gaffel?
så då borde du sätta 1,03,3 på knuddan och 1,42,6 på anderstorp hehe
Fixx för i h-e, du är helt off topic med dina inlägg, denna tråd handlar om Hiphoppare och fruntimmer som kan städa.Fixx skrev:Jag som ville försvara min titel..... Kanske inte värdens lättaste utan tidtagning
Fixx skrev:men jag är ju hiphoppare.. får jag vara med då?
oscar skrev:HON är grym på att laga mat.
Pratar skön norrländska med mjuk röst istället för bräkig skånska i moll.
Kastar jag ett par fillingar på golvet så ligger de av någon mystisk anledning alltid i tvättkorgen dagen efter, och ytterligare ett par dagar senare nytvättade i min garderob.
Samma sak med tallrikar, glas o sånt.
Nackdelen är ju, som du säger, att hon inte är så billig i drift och att man inte kan skenförsäkra saker på henne!
Upp med bild nu Jalle!!!!
baronen skrev:De e ju kanon att hon tvättar o diskar o så, men varför lägger hon tallrikar o glas i din garderob
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |