Ska nog tilläggas för de som inte träffat Jkay att han nog kan skrapa armbågarna från en hoj utan lutning (eller är det jag som är kort )
Nää för du är inte lång nog...
hade också det "problemet" rätt länge tills för några år sedan.
Man kan göra det på minst två sätt, nå till gränsen för när man börjar kunna skrapa knäpuckarna, genom att chansa (om man är otålig ) eller succesivt i lagom små steg tills det säger "skratch"
Vilket man väljer är upp till var och en men nog blir det både mindre dyrt och förmodligen också mindre ont om man kör den senare varianten!
Tips: Blicken har mycket med detta att göra hur skummt det än må låta enär vi har en tendens att vara tveksamma över hur mycket vi fn. lutar i relation till hur mycket det GÅR att luta (dvs. när släpper det pga. slut på anläggningsyta)!
Mvh!
// Niklas
Ska nog tilläggas för de som inte träffat Jkay att han nog kan skrapa armbågarna från en hoj utan lutning (eller är det jag som är kort )
Aha, typ 2.07 cm lång eller nått liknande och kör på en Puch Dakota med knä o armbågsskrap i 30 blås!?
// Niklas
i fix för lite mat på gyllne måsen å nån bärsaLättast är väl att ge dina nya till nån banåkare och ta deras slitna. Jag lovar att det finns åtminstone ett tjugotal såna i Stockholmstrakten som kan hjälpa dig med den saken.
Du har ju södertäljes knäskrapsdagis på tuvängen:
22 augusti
29 augusti
5 september
19 september
26 september
Lånar tråden lite.
Låter kul, jag skulle gärna vilja prova. Finns det nån websida eller telenummer man kan avända för bokning eller är det bara att dyka upp...?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|