Maciver
None
Då blir det cyklop och snorkel då.
Har en fråga ang. måndag, de har ju snackat om storm igen nästa vecka, på söndag ska det blåsa typ 10-12 meter/sek.. Hur blir det på måndag om det verkligen blir storm?
Då kör vi på som vanligt fast lite lugnare. Ta med regnställ och massa andra saker som håller dig varm och torr. (inte sprit.. )
Se till att inte blåsa bort i helgen så ses vi på Måndag!
Regnställ är inhandlat och det är givetvis ändå inte fel att behöva köra i regnet, ska ju lära sig då också men roligare med torrt underlag
Men enligt smhi idag så ser det ändå rätt lovande ut för måndag, men sen kan de ändra sig 800 ggr som alltid
...finns risk att jag inte kommer pga ej fungerande kamera....
Den har väl torkat nu?...finns risk att jag inte kommer pga ej fungerande kamera....
JKay jag antar att du var en av dem som strosade runt med kamera? Tyckte jag såg ditt namn på tröjan blev det några kort?
tack för idag, nice som fasen. Skulle jag vilja tillägga något så är det nog att instruktörerna borde bedöma den individuella körningen lite mer. Upplever mycket av "ni kör bra" och "ni ska tänka på" istället för _du borde tänka på_, annars superduper
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |