Knutstorp 11/8

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Det händer ju till och med att folk inte dyker upp på själva kursdagen av olika anledningar. Iofs vet jag inte hur SMC Skåne hanterar så'na "platser", det är ju inte som att man tar ledigt från jobbet och åker dit och chansar...

Du ska se, Mitra, att du får vara med i augusti!
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Det händer ju till och med att folk inte dyker upp på själva kursdagen av olika anledningar. Iofs vet jag inte hur SMC Skåne hanterar så'na "platser", det är ju inte som att man tar ledigt från jobbet och åker dit och chansar...

Du ska se, Mitra, att du får vara med i augusti!

Jag är ledig den dagen men känns lite hmmm att bara köra dit för att se om någon har hoppat av. Får ju ta mig ledig dagen innan om jag kommer med (jobbar natt) och det gör jag inte om jag inte vet att jag ska köra.


Ska du upp till Gelleråsen första helgen i aug? Funderar på att anmäla mig till helgkursen ska bara lösa hur jag ska få upp hojen utan att jag blir ruinerad.

Jag vet en som jag ska jaga med linsen i så fall. :)

:hihi ja det lär ju inte vara så svårt att fånga mig på bild. Det går ju inte så fort :)
 
Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ska du upp till Gelleråsen första helgen i aug? Funderar på att anmäla mig till helgkursen ska bara lösa hur jag ska få upp hojen utan att jag blir ruinerad.
Det är mycket man måste tänka på =( Du ska se att du får ett besked om plats på kursen i tid. *håller tummarna*

Jag kommer inte att vara med på Åsen i augusti, eller OM jag är med, utgår jag från Sthlm. Är nämligen på Kemora i Finland och kör dagarna före.

Lägg ut en blänkare på forumet och se om du kan få samåka med någon? Det är ju en kul bana och bra med två-dagarskurs.
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Det är mycket man måste tänka på =( Du ska se att du får ett besked om plats på kursen i tid. *håller tummarna*

Jag kommer inte att vara med på Åsen i augusti, eller OM jag är med, utgår jag från Sthlm. Är nämligen på Kemora i Finland och kör dagarna före.

Lägg ut en blänkare på forumet och se om du kan få samåka med någon? Det är ju en kul bana och bra med två-dagarskurs.


Måste tänka på det lite till, Kommer jag med till den här dagen så blir det inte Gelleråsen. Det där underliga som heter pengar räcker inte till allt :hihi
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Måste tänka på det lite till, Kommer jag med till den här dagen så blir det inte Gelleråsen. Det där underliga som heter pengar räcker inte till allt :hihi

Hmm... märkligt. När hojen rullar, rullar pengarna också. MEN... det är väl därför de är runda?!? :D

Vi syns på Knutstorp i augusti helt enkelt! :tummenupp
 

Teejay

..
Gick med
4 Feb 2006
Ort
Malmö
Hoj
Ett par stycken
Man vet ju aldrig

Förra körningen var det minst två (jag kan bara svara för min grupp) som inte dök upp så om du har tid och möjlighet kan det alltid vara ett :tummenupp alternativ att gasa upp och kolla om det finns plats i någon passande grupp.

Japp är man nummer 2 på reservlistan så skulle det väll vara fan om man inte kom med :)
 

Teejay

..
Gick med
4 Feb 2006
Ort
Malmö
Hoj
Ett par stycken
Jag bör kanske även säga att de som inte dök upp hade heller inte avbokat så de som stod på den ev. reservlistan fick inte tillfälle att ta platsen.

Humm, hur kommer det sig att det känns som att jag "drar" upp massa folk som ev inte kommer att få köra nu. :gnissla
så bara för att jag skriver något lulligt här behöver det inte betyda att ni som inte har en plats bokad och klar och ev kommer upp i vilket fall kommer att få köra.. Meeeen det finns ju ett nice fik där uppe och precis som _Benny_ sa, mycket att titta på. :)
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Jag bör kanske även säga att de som inte dök upp hade heller inte avbokat så de som stod på den ev. reservlistan fick inte tillfälle att ta platsen.

Humm, hur kommer det sig att det känns som att jag "drar" upp massa folk som ev inte kommer att få köra nu. :gnissla
så bara för att jag skriver något lulligt här behöver det inte betyda att ni som inte har en plats bokad och klar och ev kommer upp i vilket fall kommer att få köra.. Meeeen det finns ju ett nice fik där uppe och precis som _Benny_ sa, mycket att titta på. :)

:hihi alltså iallfall jag tro INTE att det finns en plats förren jag får det bekräftat :) och kan betala. Men lite surt att folk inte bokar av så att andra har en chans att ta deras plats :gnissla
 

Naim

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2003
Ort
Oslo
Hoj
zx7r
Ger ju inget att avboka om det är 2 veckor innan bandagen. så folk skiter väl i det. Hade varit smidigt om man kunde sälja sin plats till någon annan.
 

Ducatista

Varför åka när man kan köra själv
Gick med
18 Aug 2003
Ort
Malmö
Hoj
Husqvarna 30Lyx -53
Själv står man på reservlistan. Och hur troligt är det att någon hoppar av :rolleyes: :gnissla

En uppmaning till alla som anmält sig till SMC-kurser, fått fakturan men ångrat sig och struntar i att betala faktura:
GLÖM INTE AVANMÄLA ER - annars kan vi inte släppa platsen till reserverna och du får betala kursen ändå trots att du inte kör.

Till Mitra,
Du har PM
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top