Robz
Guest
Självklart!BMWMicke skrev:Om ni kan tänka er mer än en BMW på Knudan , så kan jag göra
ett inlägg på deras forum. Ska själv skicka pengar i morgon.
Inlägga så mycket som möjligt
Självklart!BMWMicke skrev:Om ni kan tänka er mer än en BMW på Knudan , så kan jag göra
ett inlägg på deras forum. Ska själv skicka pengar i morgon.
1h30min i behagligt tempo - 1h45min med kortet säkratchrille-r1000 skrev:Hur långt är det från gbg till Knutstorp
AleX skrev:När kommer det att bli avfärd till banan den 22/8... det blir det avgörande..
Mailman skrev:Usch då. Detta ser inte så bra ut
CorbenDallas skrev:Gör ju inte det...
Har du satt en datum när du blåser i visselpipan och avblåser det hela??? Om det inte kommer tillräckligt med folk vill säga...
Mailman skrev:Tja. en massa pengar ska betalas senast nästa fredag om bokningen ska gälla och dessutom vill/kan jag inte spela med era pengar hur som helst. Betalar jag in dom första 12000:- så är dom borta sen oavsett om det blir åka av eller inte tyvärr.
Hoppas ju att det blir som Robz skriver och än så länge får man ju tro det
CorbenDallas skrev:Det var som jag trodde mao. Det har inte riktigt framgått och det kan vara viktigt för folk att förstå det.
Vi behöver alltså ha in ALLA pengar innan den 31e för att bankörningen ska bli av. Eller har jag fel???
Mailman skrev:Vi måste ju iofs inte ha in alla pengarna till den sista. Men för att inte riskera att åka på en 30.000:- själv så 'vågar' jag inte chansa på att tillräckligt många bokar efter den 31:e.
En miss av mig om det inte framgått av det jag skrev. Hoppas att det inte påverkat för många.
Den här...Mailman skrev:Hoppsan. Vilken tråd då? *missat*
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |