Knutstorp heldag idag 1st som körde?...!

Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Många olika
En liten fråga, inte bara till dig utan även resten av er som resonerar på samma sätt, hur stor tror du chansen är att det blir fler sådanahär tillfällen när ingen dyker upp?

Som jag ser det så ligger det i allas och inte minst sitt eget intresse att sprida sådanhär information så det kommer deltagare så arrangören känner att det kan vara värt att fixa en till.
Iaf. om man känner för att åka en gång till, tror inte arrangörren gör om det annars...

Precis, men hur skall man veta innan att ingen kommer att komma?Såklart tror man att fler än vi fått infon,jag har under 15års tid hyrt flera 100 bandagar både innanför och utanför landets gränser och aldrig varit med om att 1 Mc kommer till en bandag!!!

Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Många olika
Nä, helt ok att inte tipsa, du kunde inte veta att ingen skulle komma. Att däremot säga att du hoppas ingen kommer nästa gång heller och att du tänker minsann inte tipsa så du får banan själv låter liiite dumt. . . . .

Jag är en vanlig badagshyrare med egen firma och lite tid,jag vill bara åka bana utan att känna ansvar för annat än så,jag önskar fler kommer givetvis,men inget problem för mig om det inte blir så?

Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Många olika
Tycker det är tråkigt med personligt angrepp här på Sporthoj,bara för man skapar en tråd,vi lever i ett åsiktsfritt samhälle,det har generationer före oss kämpat hårt för,kom gärna med era åsikter,men respektera varandras synpunkter.
Jag har mycket litet trådskapande här på Sporthoj,och i framtiden upphör dom helt,väl mött på bandagar,de som nu kommer,over and out,micke!

TheViktor

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2009
Hoj
Se be ärr sekshundra ärr ärr
Måste varit häftigt med hela banan för sig själv! :rock

Väldigt märkligt att från arrangörens sida inte marknadsföra bättre när man märker att inga anmälningar ramlar in, eller man kunde bara boka sig på plats kanske?

Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Många olika
Måste varit häftigt med hela banan för sig själv! :rock

Väldigt märkligt att från arrangörens sida inte marknadsföra bättre när man märker att inga anmälningar ramlar in, eller man kunde bara boka sig på plats kanske?

Känslan var mäktig,kändes som man hyrt banan själv,men slapp betala för det,det konstiga var att det var ingen föranmälan utan att anmälningarna togs på plats,annars hade det nog blivit inställt!All heder åt klubben,ingen försökte liksom stänga ner tidigt utan vi fick åka åka åka,grabben har ofta frågat om vi inte kan hyra en bana själv någon gång,men tyckt det varit lite dyrt,men nu har vi gjort det också!!!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning