Kanska man ska bygga en hemsida typ bandag.se där folk kan lägga in nya bandagar?
du menar ungefär såhär? http://www.sporthoj.com/forum/calendar.php
Kanska man ska bygga en hemsida typ bandag.se där folk kan lägga in nya bandagar?
du menar ungefär såhär? http://www.sporthoj.com/forum/calendar.php
Dagen var inte med bilar,endast MC.
Ja, vad ska man säga. Gör man ingen reklam så kommer ingen... Testdag för hms medlemmemmar är ju fint?
Det är ett jättebra sätt att få många deltagare har jag hört, en arrangör som väldigt sällan har mc, gör ingen mer reklam än på sin egen hemsida och skriver så lite info och sen kan man dessutom läsa endast för hms medlemmar....
Nja, syftet är väl kanske uppnått, hms styrelse kommer anse att det inte finns mc intresse och inte göra nåt för mc framöver, förmodligen det de ville uppnå med dagen.
Tex, varför gjorde inte du den här tråden innan träningsdagen? Då hade det garanterat kommit fler. Nu känns det mest löjligt att undra varför ingen kom när man inte gör reklam.
Hur visste du om dagen?
Novemberkåsan är likadan, den enda marknadsföring den får är ett tiosekundersomnämnande i Sportnytt EFTER att den är över.
Har kikat runt i bandagstrådarna från SMC, banåkning, Actionpics m.fl, ganska många ggr och undrat varför i helv* ingen lägger in SAMTLIGA bankörningar därnere under bandagskalendern... Kanske läge för att hitta på nåt nytt system att lösa det på generators?
enda skillnaden är att novemberkåsan är återkommande på ungefär samma tid varje år och har lite mer info än "test endast för medlemmar i novemberkåsa stugförening" typ..
Om kåsan kördes på lite olika tider och kanske inte ens varje år vore behovet av mer reklam större för att locka deltagare.
Men jag tycker liknelsen mellan sportnytt och sporthoj är rätt bra
Sen finns Rachid med Highsider som gjort en kalender med all information som han fått kännedom om,
http://www.highsider.se/kalender.aspx
/Marcus
Edit: Såg just att den inte räckte längre än till 1 Juni , synd
Ja, vad ska man säga. Gör man ingen reklam så kommer ingen... Testdag för hms medlemmemmar är ju fint?
Det är ett jättebra sätt att få många deltagare har jag hört, en arrangör som väldigt sällan har mc, gör ingen mer reklam än på sin egen hemsida och skriver så lite info och sen kan man dessutom läsa endast för hms medlemmar....
Nja, syftet är väl kanske uppnått, hms styrelse kommer anse att det inte finns mc intresse och inte göra nåt för mc framöver, förmodligen det de ville uppnå med dagen.
Tex, varför gjorde inte du den här tråden innan träningsdagen? Då hade det garanterat kommit fler. Nu känns det mest löjligt att undra varför ingen kom när man inte gör reklam.
Hur visste du om dagen?
Visst har Hms misslyckats med info om bandagen,hoppas dom gör om och gör bättre!
Jag brukar surfa runt på alla hemsidor för att se om det finns bandagar,jag har ingen som helst skyldighet att informera andra,som man bäddar får man ligga!
Knutstorp är sveriges roligaste bana, nu fick vi en bandag för oss själv med massa testande,ambulans,banpersonal mm var på plats,kändes som man hyrt hela banan själv för 1100,-,Hms kunde valt skicka hem oss, men tålmodigt med humöret uppe lät dom oss köra hela dan.
Jag personligen har inget emot om vi är ensamma nästa gång också,känslan var massiv!Så vänta ingen tråd om bandag från oss nästa gång Hms har ett event!
Micke
Sen finns Rachid med Highsider som gjort en kalender med all information som han fått kännedom om,
http://www.highsider.se/kalender.aspx
/Marcus
Edit: Såg just att den inte räckte längre än till 1 Juni , synd
Hur visste du om dagen?
Vad är det du vill säga här egentligen? Först säger du "Visst har Hms misslyckats med info om bandagen,hoppas dom gör om och gör bättre!" för att sedan säga att "Så vänta ingen tråd om bandag från oss nästa gång Hms har ett event!"
Vad menar du? Att HMS ska, eller inte ska, informera bättre?
Jag menar så klart ,att jag (privatperson) inte kommer att informera er som inte är angelägna nog att hitta bandagar,vill man köra bana får man vara aktiv,inte bara sitta här på sporthoj och snacka skit!
Jag menar så klart ,att jag (privatperson) inte kommer att informera er som inte är angelägna nog att hitta bandagar,vill man köra bana får man vara aktiv,inte bara sitta här på sporthoj och snacka skit!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|