Knuttarna med Gud i ryggen

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Jag såg några danska kristna knuttar i Varberg i somras, dom såg ut som HA-typer och körde HD men var tydligen religiösa. Jag säger då det..

Gsxraren

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
2007-FIREBLADE
HD är en cromsläde inte motorcykel det borde inte få kallas vid samma namn som vanliga motorcyklar. Alla custom saker skulle helt enkelt heta custom, inte motorcykel!! Generellt och internationellt!!!:yoparty

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
DallasDahlin skrev:
2457513 Töntar! enligt mej.

Varför då? Vi (jag & maken) är inte religiösa och vi kör inte HD. Men vi snackade en stund och hade mycket trevligt. All respekt och heder åt dem!

Dr.Bike

Guest
exiteme skrev:
2457542 Varför då? Vi (jag & maken) är inte religiösa och vi kör inte HD. Men vi snackade en stund och hade mycket trevligt. All respekt och heder åt dem!

Hear hear!
Håller med du.

Argyle

ingen
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
ingen, helt jävla värdelöst
Gud får man tro på om man vill. Själv är jag inte troende och är glad över att kyrkan börjar försvinna i Sverige.
Vi alla vet att vi är gjorda av energi och det är energin som är vårat liv, den lever för evigt och det är vad jag tror.

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
Trevligt med en positiv mc-artikel, även om det är en liten tidning.
De som tycker det är töntigt behöver växa upp...

Tack KGK för att du delade med dig.:tummenupp
Peace!
/RuffRyder

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Gsxraren skrev:
2457573 [Respekt och heder ja men motorcykel NEJ!!

Ehhh... Får inte folk som är religiösa köra hoj...? :va Vilken tur att man inte är troende då...:rolleyes:

Titania

Sidekick
Gick med
28 Jun 2006
Hoj
Lilla Råttan
DallasDahlin skrev:
2457576 Jag tycker det är så jävla överdrivet.. det är som om rasisterna hade kört med hitler vid diktator(bordet) på ryggen.
Din metafor där förstår jag inte?

Överdrivet? Varför då? De brinner för någonting och vill visa det. HA brinner också för sin sak och har sitt emblem på ryggen, är de också töntiga?

Min erfarenhet av kristna är att de försöker att göra gott bland sina medmänniskor och så gör med säkerhet även Tyfri. Så väx upp putte, du kommer mycket längre med respekt för och acceptans av andras åsikter än ett taffligt försök att verka vara ball. För mer än så får du inte för ditt tönt-uttalande.

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Finns väl ngt liknande här uppe i norr, tror dom heter Holy Riders, ser väl inget fel i att dom kör omkring och frälser folk, ateist själv men tycker i det hela stora att alla man träffar på hoj är trevliga och vänliga.

Sen att sitta och skriva att dom e töntar etc tjänar man väl lite på och jag kan garantera att när din 125:a lämnat in vid vägkanten så tackar du inte nej till verktyg om än han som stannar kör med VooDoo som religion och hojen är packad med nåldockor och gethuven.

Titania

Sidekick
Gick med
28 Jun 2006
Hoj
Lilla Råttan
ghandi skrev:
2457697 Den nya rasen av Narizter! :D :tummenupp

Tack ghandi! :clap: Du kanske kan få in bordet i förklaringen också. Jag skulle vilja förstå vad han, Dallassnubben, egentligen menade med sin metafor.

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
DallasDahlin skrev:
2457710 så får inte jag tycka det är töntigt då eller?

Visst får du det, tycker själv det var töntigt att skriva så så du är mer än välkommen.

Titania skrev:
2457718 Tack ghandi! :clap: Du kanske kan få in bordet i förklaringen också. Jag skulle vilja förstå vad han, Dallassnubben, egentligen menade med sin metafor.

Jo du förstår den nya Über rasen Narizter super så in åt helvete att om oftast vill ha ngt all luta sig emot för att helt enkelt inte trilla omkull :tung

On a more serious remark.

Tror helt enkelt att han menar en talarstol, min kvalificerade gissning grundar jag på att han i princip inte gjorde annat än stå och snacka skit bakom just såna. Mest kända bilden av just den karaktären är väl i inledningen av olympiska spelen.

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...