fyfan va fucko![]()
du är en kille ?
du är en kille ?
Hahaha! Satt o funderade på det oxå!
Till trådskaparen:
Om du nu vill vara lite... annorlunda... så va de där tyget fan inte OK... ett med rosa fluffigt ludd hade ju varit coolare. Eller mörkblått fluffigt ludd... hade ju matchat hojen samt funkat till din personlighet
Upp med bilder på den plågade DT´n nu!
Jag gör det inte för att vara annorlunda, och jag är inte gay eller tjej, jag gör det bara för att det är en kul grej! Jag tycker inte att de är snyggt, jag gillar inte rosa eller hjärtan, utan jag gör de bara för att de är en kul grej. Vem bryr sig ?
Vart är det roooooliga?![]()
Vart är det roooooliga?![]()
Men come an, hur många hojar finns det med rosa ludd och vita hjärtan ?(Snart en, ska sätta på överdraget till våren för dom som undrar)
HAHAHAHAHA får du ingen feedback med dina ideer?stackarn...
Tror du jag förväntar mig feedback om jag köper rosa ludd me vita hjärtan ?![]()
Det enda jag vart lite överaskad över var att alla tog det som om världen skulle gå under och som att jag var ett litet barn med 10 i IQ som trodde de skulle bli snyggt eller nått. Jag förväntade mig lite mer som de första inlägget, lite mer av "", eftersom jag inte är speciellt seriös.
Men jag påverkas inte av vad andra tycker och tänker.![]()
![]()
Varför la du då upp en tråd?
pga din kreativitet har du typ dödat/förstört en DTR, exakt samma som jag hade... det gör mig ledsen att se.
Tror du jag förväntar mig feedback om jag köper rosa ludd me vita hjärtan ?![]()
Det enda jag vart lite överaskad över var att alla tog det som om världen skulle gå under och som att jag var ett litet barn med 10 i IQ som trodde de skulle bli snyggt eller nått. Jag förväntade mig lite mer som de första inlägget, lite mer av "", eftersom jag inte är speciellt seriös.
Men jag påverkas inte av vad andra tycker och tänker.![]()
![]()
att äns tänka tanken.För ett sadelöverdrag han kan ta bort?![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |