Kolla mitt fräcka sadelöverdrag!

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
fyfan va fucko:)

Robe

Två fötter på jorden, ett hjul i marken!
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
450 EXC, Monkey K1
du är en kille ?

Hahaha! Satt o funderade på det oxå!

Till trådskaparen:
Om du nu vill vara lite... annorlunda... så va de där tyget fan inte OK... ett med rosa fluffigt ludd hade ju varit coolare. Eller mörkblått fluffigt ludd... hade ju matchat hojen samt funkat till din personlighet ;)

Upp med bilder på den plågade DT´n nu!

Marzz

[--O---O-->
Gick med
24 Dec 2006
Hoj
Fz6n
Hahaha! Satt o funderade på det oxå!

Till trådskaparen:
Om du nu vill vara lite... annorlunda... så va de där tyget fan inte OK... ett med rosa fluffigt ludd hade ju varit coolare. Eller mörkblått fluffigt ludd... hade ju matchat hojen samt funkat till din personlighet ;)

Upp med bilder på den plågade DT´n nu!

Jag gör det inte för att vara annorlunda, och jag är inte gay eller tjej, jag gör det bara för att det är en kul grej! Jag tycker inte att de är snyggt, jag gillar inte rosa eller hjärtan, utan jag gör de bara för att de är en kul grej. Vem bryr sig ?

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640
Jag gör det inte för att vara annorlunda, och jag är inte gay eller tjej, jag gör det bara för att det är en kul grej! Jag tycker inte att de är snyggt, jag gillar inte rosa eller hjärtan, utan jag gör de bara för att de är en kul grej. Vem bryr sig ?

Vart är det roooooliga? :va

Robe

Gick med
5 Sep 2005
Hoj
450 EXC, Monkey K1
Men come an, hur många hojar finns det med rosa ludd och vita hjärtan ? :tungan (Snart en, ska sätta på överdraget till våren för dom som undrar)

Jadu... det är säkert jättemånga som är sååå nyfikna på hur det där kommer se ut... har en känsla av att de flesta med en IQ-nivå över 10 redan listat ut det... :pannkyss

Marzz

[--O---O-->
Gick med
24 Dec 2006
Hoj
Fz6n
HAHAHAHAHA får du ingen feedback med dina ideer?:D stackarn...

Tror du jag förväntar mig feedback om jag köper rosa ludd me vita hjärtan ? :va

Det enda jag vart lite överaskad över var att alla tog det som om världen skulle gå under och som att jag var ett litet barn med 10 i IQ som trodde de skulle bli snyggt eller nått. Jag förväntade mig lite mer som de första inlägget, lite mer av ":yoparty", eftersom jag inte är speciellt seriös.

Men jag påverkas inte av vad andra tycker och tänker. :) :pannkyss

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride

Det enda jag vart lite överaskad över var att alla tog det som om världen skulle gå under och som att jag var ett litet barn med 10 i IQ som trodde de skulle bli snyggt eller nått. Jag förväntade mig lite mer som de första inlägget, lite mer av ":yoparty", eftersom jag inte är speciellt seriös.

Varför la du då upp en tråd?

pga din kreativitet har du typ dödat/förstört en DTR, exakt samma som jag hade... det gör mig ledsen att se.

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03

Så du menar att vi ska snacka oseriöst? Testa OT-tråden.

Oseriösa trådar = oseriösa svar.

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
För ett sadelöverdrag han kan ta bort? :va
att äns tänka tanken.

Ne jag överdriver en smula. Men det är fan fel. Visst, jag åkte runt i en bajsbrun 240 i 3 månader. Men den hade sin charm. En svart DTR är ganska cool ändå, bara synd att förstöra.

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Självdistans är en dygd, fast det verkar det inte vara så många här som tycker. Heja trådskaparen. Kommer bli tjusigt!

/perris

Robe

Gick med
5 Sep 2005
Hoj
450 EXC, Monkey K1
1193269322635im2.jpg

Nerå, är väl en rätt skön idé. Men du får det hela att verka så seriöst genom att lägga en ny topic. Hade nog fått skönare feedback om du bara postat en bild i tråden "endast bilder på din 125cc" eller i nån OT -tråd.

Se till att få på den där gardinen på sadeln nu så vi får se de... (e ju liiiite nyfikna trotts allt) ;)

Last edited:

Modde

KLUBBLÖS
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
en svart fågel
haha =) bra där! =) nästan i stil med det jag täckt över hojen med... :tummenupp men du åker ju ut o visar upp dit åxå, poäng till dig:yoparty

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy