Peder Rosberg
It places the lotion in the basket
- Gick med
- 19 Aug 2004
- Hoj
- En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
Anledning två, är att kolvuppstudsarfjädrarna vilat sig i form. (ung. som Pekka Lundmark gjorde på sin tid
) De har alltså återfått EN DEL av sin forna spänst.
Lagom för att ge dig den kick som får dig att glömma hur TRÖTT hojen var på höstkanten (och i förlängningen ditcha den till förmån för en yngre tje...eh. hoj!) Detta känner hojar på sig...![Mattias :mattias :mattias](/img/smilies/mattias.gif)
Så skynda fynda nya fjädrar![/QUOTE]
Anlednig tre, är att hjälmen har ju förf*an vilat sig iform oxå. början på säsongen kan man köra vansinnigt fort utan att visiret ligger och trycker på snoken, vilket minskar kännslan att man åker fort. Men allteftersom man besudlar sin hjälm så närmar man sig oxå visiret, tillslut ligger det och gnider på nästippen och ännu en gång tror man att man framför sitt fordon i våldsam fart, fast förmodligen med ganska moderat hastighet. Men om man kontrar det med slitaget på kolvuppstötarfjädrarna så blir man likt förbannat fartlurad. Näe innan nästa runda tänker jag spraya på lite sträckolin på kedjan, se till att jag har solen i ryggen, kanske dricka ett par liter vatten så jag blir pessenödig (halländska) och tillslut se till att jag har hemlängtan och givetvis använda min nya hjälm. Och förstdå kommer man fortfarande inte fatta hur fort det igentligen går![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
Lagom för att ge dig den kick som får dig att glömma hur TRÖTT hojen var på höstkanten (och i förlängningen ditcha den till förmån för en yngre tje...eh. hoj!) Detta känner hojar på sig...
![Mattias :mattias :mattias](/img/smilies/mattias.gif)
Så skynda fynda nya fjädrar![/QUOTE]
Anlednig tre, är att hjälmen har ju förf*an vilat sig iform oxå. början på säsongen kan man köra vansinnigt fort utan att visiret ligger och trycker på snoken, vilket minskar kännslan att man åker fort. Men allteftersom man besudlar sin hjälm så närmar man sig oxå visiret, tillslut ligger det och gnider på nästippen och ännu en gång tror man att man framför sitt fordon i våldsam fart, fast förmodligen med ganska moderat hastighet. Men om man kontrar det med slitaget på kolvuppstötarfjädrarna så blir man likt förbannat fartlurad. Näe innan nästa runda tänker jag spraya på lite sträckolin på kedjan, se till att jag har solen i ryggen, kanske dricka ett par liter vatten så jag blir pessenödig (halländska) och tillslut se till att jag har hemlängtan och givetvis använda min nya hjälm. Och förstdå kommer man fortfarande inte fatta hur fort det igentligen går
![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)