Olof Eriksson
1 0lof 3riksson
Jag är lite retarded Jag har sett folk som klankat på filmen på riktigt, varför har jag aldrig riktigt förståttChris Ash skrev:Jag bara skojade
Jag är lite retarded Jag har sett folk som klankat på filmen på riktigt, varför har jag aldrig riktigt förståttChris Ash skrev:Jag bara skojade
P@trik skrev:Men svara på frågan då..
Vad är det för extra material på disc2 ?
Nyteknik skrev:....
En intressant nyhet för mig var att Biaggi började köra mc när han var 18. Började med racing direkt (har aldrig kört på gata): 250 och vann EM mer eller mindre omgående! Efter ett par säsonger i VM var han världsmästare. Skapligt imponerande. Speciellt jämfört med de flesta andra som har börjat som småbarn och haft 10-15 års träning på sig innan VM.
....
Axxexs skrev:Kommer inte ihåg om han hade körkort eller inte men det började med att han och en kompis var uttråkade och hade inget att göra för att deras fotbollsträning och deras skola hade sommaruppehåll. Då stack dom ner till Vallelunga och provade att köra med en hoj där.
Sen året efter började han i 125std som 18åring och med en Honda NSR. Kommer inte ihåg vad han körde andra året? Kanske 125racer i Italien. Tredje året körde han 250-EM. Vann alla racen han ställde upp i. Kunde dock inte köra finalen för då satt han inne för att han hade tagit "bondpermis" från lumpen. Annars hade han kunnat blivit den förste som vunnit alla tävlingar på EM..
EvilEd skrev:Är det region 1 eller region 2 ?
Verkar va region 2EvilEd skrev:Är det region 1 eller region 2 ?
På första CD:n kör alla 500. Den andra handlar om fyrtaktarna. Och innehåller längre intervjuer med Rainey, Schwantz och lite annat löst folk.EvilEd skrev:Vad var det som var nytt med "Faster 03-04" ???
Dom här 2 1/2 timmarna med nytt material ???
Johan skrev:Verkar va region 2
Måste fan stödköpa jag med men nu är den ju slut Nån annan nätfirma som har (eller kanske nån butik i sthlm)
OlleR skrev:Jag är lite retarded Jag har sett folk som klankat på filmen på riktigt, varför har jag aldrig riktigt förstått
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|