Silwer skrev:Du skojar, nog har väl alla slagit runt nångång när de kört på bakhjulet?
Nej...
Silwer skrev:Du skojar, nog har väl alla slagit runt nångång när de kört på bakhjulet?
sEiKo skrev:Så du börjar helt seriöst inte tröttna lite grann på alla som reggar sig och ska köpa/köpt första hoj eller första sporthoj?
Det brukar låta
"Vad ska man ha för sporthoj som första hoj?"
"Räcker en R1:a eller kommer jag tröttna efter ett tag och vilja ha en Hayabusa?"
Tagga ner lite.
ktmjacke skrev:Men på din avatar ser det ju ut som att du har ett sånt där fegstag där bak,då går det ju inte att lägga en 6aclock ju.
Rigge skrev:Öh nä.
RoLLER skrev:Jag hade oxå svårt att komma över rädslan. Medicinen för mig var att bli skjutsad på slangen (tack Mattias) så man fick in känslan för hur det skulle kännas och hur högt man kunde gå utan problem.
Så mitt tips e, be nån som är duktig att skjutsa dig på slangen!
Silwer skrev:hehe, vad konstigt, och ändå är ni väl duktiga som fan på att uiila? Kanske är det som är svaret med iofs
Själv har jag slagit runt 10 ggr säkert, men i lägre farter och oftast på grusunderlag eller liknade på diverse offroader eller crossar.
Men så är jag ju dålig på att uuiiila med
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |