Komma i form tråden

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Äääää blev 35 svettiga minuter på trappmaskin i stället samt ett ryggpass som en liten trind Tant blev imponerad av.......

Snart är det sommar och dags att kolla om jag kommer i skinnstället, fast å andra sidan som armen uppför sig så blir det nog ingen hoj i sommar.

Tur att Tant har cabben att ta till...

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Urk, supertrött igår, skulle köra lite mille med polarn' - valde att hoppa pga skallbank, sov på soffan hela kvällen. :( Jag brukar bli lite sådär tidigt på våren, har kört lite allergitester utan att man hittat något.

Provade lite på gymmet idag, seg är bara förnamnet, loj körning på skrot och 10 minuter soft tempo på löpbandet 160 kcal, 1,6 km - nada gnista.

Tisdagskörning med köpingsligan idag, får hoppas det rensar luftrören, eller så blir det värre. :crash

/J

Dr.Bike

Guest
Så blev man en snorunge med ont i halsen, och 8 km promenad igår kändes som ett marathon :gnissla

8 Km är ändå inte helt illa! :tummenupp
Krya på sig.

Urk, supertrött igår, skulle köra lite mille med polarn' - valde att hoppa pga skallbank, sov på soffan hela kvällen. :( Jag brukar bli lite sådär tidigt på våren, har kört lite allergitester utan att man hittat något.

/J

Samma lika broder! - Efter innebandyn hade jag ont i huvudet hela dagen... vet ej vad det är. Och som Betsy; lite snoris och boris... men inget som hindrade mig att träna.
Men det kanske det BORDE gjort? Förkylning och träning är oftas inte den bästa kombon...har jag hört.

Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Styrketräning igen, jag skiter att jag behöver vila...jag behövde träna, lyfta och ta i utav helvete.....

Helt underbar inställning!!:tuttar

Så blev man en snorunge med ont i halsen, och 8 km promenad igår kändes som ett marathon :gnissla

Näää lilla tjejen, inte bra!!
Själv ångar jag på och hoppas på att prova skinnstället i slutet av maj....

*Skickar kramar!!*

Last edited:

Air100

Även dom som inte lever dör någongång
Gick med
16 Apr 2007
Hoj
Yamaha Tracer - 15. Kxf250 -09
:) Stark idag, vet inte varför men så var det. Gym i 45 och cardio i 20 min.
Ett ägg, ett plommon och strax lunch...Gott !

Dessutom hann jag med 40 min i solen på altanen imorse :D

Så nu är jag redo för jobb i 11timmar.....

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Hoj
.
Har varit ledig idag och knatat massor! :tummenupp Så jäkla fint väder, då kan man ju inte stanna inomhus. Så det slutade med två timmars powerwalk (uppdelat på två ggr) när jag tog mig från punkt A > B > C. :)

I morgon blir det en morgonprommis bara, men då åker nog ankelvikterna på för att få lite mer träning... Känns faktiskt rätt mkt i arslet om man använder dem mkt. :gnissla

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Eftersom SLkortet har passerat bäst före datum så blev det en morgonpromenad till jobbet idag, 20 min i hyggligt tempo!!

Och då blir det naturligtvis en eftermiddagsprommis samt en tur till gYm1!!

Å vad det är skönt att röra på sig!!

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Styvt 5,3 km ute i morgondimman alldeles nyss, 32 minuter (en lång, riktigt, riktigt seg backe inblandad...urk) - asfalt dock, elljusspåret är fortfarande mer enduroslinga.

Skönt med den fuktiga luften faktiskt. :)

/J

Last edited:

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Hoj
.
Vem f*n har beställt regn? :mad:

Jag tänkte ju gå värsta långprommisen hem efter jobbet idag men iom att snart slutar och vädret inte verkar så uppiggande så kanske jag skiter i det... Morr. Aja, två timmar kvar, får se om det vänder!

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Efter att ha renoverat hemma i 1,5 vecka så har träningen blivit lidande.
Har troligen gått upp ett kilo med tanke på vad man har ätit.

Men idag blev allt klart så nu blir det att sätta igång igen =)
Längtar efter att springa ute i skogen

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Putsa fönster & vårstäda ger nog -757 kcal :fyllisar

Haha, as if...jag röjde badrum (kalk....) igår och tokputsade köket (keramikhäll...) - och körde ~20 mil busvägar.

Idag har det varit oljeservice på Husan, så nu blir det onyttig lunch på Markan, krokiga vägar och alldeles säkert en milkshake på McDonk.

Imorgon, karate-enduro-bootcamp-kickass-träning i Laxå. :yoparty

Edit - skrämmande utveckling, inte ett ord i denna självspäkningens huvudtråd på detta forumet på flera dagar?

Igår - tortyr på en sjukt stalpig, mjuk sandbana - flås fanns i överflöd, men mjölksyran i musklerna blev jobbig - 3 varv a' ~15 km...i ett spår som vanligtvis är kul, men på gränsen till farligt då man lockas att köra för fort...

Idag, sommardäck på våfflan och lite finmek på Aprilian, träningsvärk på skumma ställen i benen (vi tackar stalpen för det),

Imorgon - MINST 2 varv i 3,2:an hemma som numera är upptorkad, innan jobbet, för efter jobbet är det bus med Köpingsligan/Lakritsremsan! :yoparty

Edit - ...jag fortsätter väl. :crash Det blev lite över 7 km och 40 minuter med löparskorna på, kändes gött som fan trots ruggigt morgonväder.
1 mil torde inte vara något bekymmer som det kändes idag. :banana

/J - knappast löparprofilen #1 direkt.. :rolleyes:

Last edited:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
:( ja...om ni bara visste vad avis jag är på er som kan ta på er löparskorna och dra ut i spåret. Suck...(djupt från hjärtat kommer den)

Nåja...har bokat tid hos en höftortoped, nu tänker jag gå till botten med det här och förhoppningsvis få en "diagnos". Vad som helst är bättre än ovisshet.

Säger han att det är totalvila i 2 månader som gäller.. FINE då får jag väl leva med det. Men förhoppningsvis säger han... du kan springa hur mycket du vill, det förvärrar inte problemet. :) I wish!!

Kör hårt, ni som kan.

I WILL be BACK!!! :fakta

//Mad

roke

På jobbet är det jag som bestämmer hemma
Gick med
20 Jun 2007
Hoj
ingen
Jag har försökt hålla i gång regelbundet några dagar varje vecka fram till påsk.
Nu känns det däremot som om jag gått spikrakt in i kaklet.
Jag är kronförkyld och helt orkeslös.
Det blir rast och vila tills förkylningen lagt sig.
Vad duktiga ni är alla andra som orkar hålla i.

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...