Kommer du till Bike Week Karlskoga 21-30/7

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Detta har hänt pau rick tigkt... Martinus besöker Pit Stop Cafe, ahhhh potatisgratäng som dagens det låter gott, men varför har ni ingen vitlök i gratängen frågar Martinus när han står i matkön, då svarar Sara Servetris att Luff inte tycker om vitlök så vi får inte ha vitlök i maten alls, hur ska det gå under EM när Molina inte får vitlök i maten....

Jalle, valmers och undertecknad fes runt på skumporamabanan ett par pass och försökte hitta 10 sekunder i varje böj men det gick fan inte, hur gör Crazy Mike för att komma ner på 1.06?

valmers & jag gav upp efter två dagar och styrde kosan mot Svinestad, där kan gamla tjocka gubbar dra järnet på rakan med tusenkubikarna, roligt som satan hade vi, rökte iaf en 50 cc classic på rakan.

Last edited:

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
GSXR1100R skrev:
2330417 Detta har hänt pau rick tigkt... Martinus besöker Pit Stop Cafe, ahhhh potatisgratäng som dagens det låter gott, men varför har ni ingen vitlök i gratängen frågar Martinus när han står i matkön, då svarar Sara Servetris att Luff inte tycker om vitlök så får inte ha vitlök i maten alls, hur ska det gå under EM när Molina inte får vitlök i maten....

Jalle, valmers och undertecknad fes runt på skumporamabanan ett par pass och försökte hitta 10 sekunder i varje böj men det gick fan inte, hur gör Crazy Mike för att komma ner på 1.06?

valmers & jag gav upp efter två dagar och styrde kosan mot Svinestad, där kan gamla tjocka gubbar dra järnet på rakan med tusenkubikarna, roligt som satan hade vi, rökte iaf en 50 cc classic på rakan.
Det va så roligt att se er igår, det är ju inte varje vecka ni förärar oss med er medverkan.:tungan

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
jag kan Infomera om att en Viss kända GBG Rookie förare kommer antagligen köra Honda från Gothiaracing under Rookie racet i helgen..efter som han kom två varv på träningen ikväll då motorn gav upp på hans Skramlaha :hihi

synd att hojen ska köra men inte jag :död

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
LOTTAK skrev:
2330858 Det va så roligt att se er igår, det är ju inte varje vecka ni förärar oss med er medverkan.:tungan
Vi bugar och tackar för en eminent träningskväll på Sviestad, LMS är en kanonklubb:Bugar

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Strider skrev:
2331569 Som vanligt med supersporthojar alltså, håller ett par race och sedan är det dags för motorenovering, eller?

Var det generalras eller går det att åtgärda?

vet ej men en sprick i motorn så det låter som general ras :död

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Strider skrev:
2331569 Som vanligt med supersporthojar alltså, håller ett par race och sedan är det dags för motorenovering, eller?

Var det generalras eller går det att åtgärda?
Det sa poff på rakan, sedan rök den som en tvitaktare. Jag låg bakom. :död

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
valmers skrev:
2331724 Jag låg bakom. :död
inget ovanligt :hihi

kan hälsa att han sitter i bilen nu för att åka hela vägen tillbaka till GBG för att hämta en riktig hoj...

Last edited:
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...