e d straffbart att smita?
Jag wheelade om en civilare på insidan i torsdags... Dock visade jag inte körkortet och vi diskuterade lite... Det hela slutade med att jag fick ombesiktning pga nummerplåt satt fel och blinkersen lös med sin frånvaro. Så bot på 3500 dock rabatt 1000kr så 2500:- blev jag skyldig. Dom glömde att jag körde tung hoj på mellankortet med, men de var så uppe i varv så de gick väll förbi i farten antar jag...blev av med mitt kort idag jag med. wheelie framför en civilare
kanske någon av dom första än så länge iår att bli utan ?
Jag wheelade om en civilare på insidan i torsdags... Dock visade jag inte körkortet och vi diskuterade lite... Det hela slutade med att jag fick ombesiktning pga nummerplåt satt fel och blinkersen lös med sin frånvaro. Så bot på 3500 dock rabatt 1000kr så 2500:- blev jag skyldig. Dom glömde att jag körde tung hoj på mellankortet med, men de var så uppe i varv så de gick väll förbi i farten antar jag...
Jag wheelade om en civilare på insidan i torsdags... Dock visade jag inte körkortet och vi diskuterade lite... Det hela slutade med att jag fick ombesiktning pga nummerplåt satt fel och blinkersen lös med sin frånvaro. Så bot på 3500 dock rabatt 1000kr så 2500:- blev jag skyldig. Dom glömde att jag körde tung hoj på mellankortet med, men de var så uppe i varv så de gick väll förbi i farten antar jag...
Kan man få böter OCH ombes?
Suck blir riktigt trött nujävla idiot som stannade....ja va fan, uppmuntrar ALLA o dra från snuten! skyll dig själv!
Svar ja... om nåt på hojen inte är som det skall så vill dom ju gärna veta att du fixar till felet också
...o till alla svintuffa outlaws
Jo, fast dom gångerna jag har blivit stoppad så har dom sagt:
"Antingen skriver ja böter på det här eller så får du ombes".
Föjt av ett elakt flin och : "Du bestämmer själv".
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |