Kompisarna fast för "klottring", får polisen göra såhär?

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
lånar ibland
-Lowrider- skrev:
Var hittar man betongväggar som ingen äger. Kan du svara och säga något ställe så ska du få en cheeseburgare på posten!
Tro fan alla väggar ägs av någon,,antingen kommun,landsting,kyrkan,privat eller företagsägt.
Och sen vet jag ju inte var du bor men du verkar uppenbarligen bo ute i bushen eftersom du påstår att grafitti inte ofta målas på privata byggnader.
Hyreshus och andra fastigheter är ju ofta privatägda eller att ett bostadsbolag äger fastigheterna.
Och EUS: Hur ofta håller grafittin så hög klass som på dina länkar?

Jag säger att det är svårt att politiskt korrekt försvara mina åsikter, men eftersom jag är väldigt långt ifrån just politiskt korrekt så tycker jag det är OK med grafitti där det passar. Att sedan folk har svårt att fatta vart det passar sig är ju en annan sak. Självklart ägs alla väggar av någon men jag som skattebetalare tycker inte att det borde tvättas bort från alla väggar. Då är det ju heller inget problem för mig.

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
tob skrev:
Näpp där har du rätt, hade han inte snott bilen/ stannat så hade han förmodligen inte kört ihjäl sig.
/T

Det va inte han som körde killen som körde kom som vanligt undan utan skador medans båda grabbarna i baksätet dog.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln