Kongo
Men gasa sa jag!!!
nä den är ju skitgammal! har ju gått 113 mil!!Lindén skrev:Köpte du inte en sprillans hoj?
nä den är ju skitgammal! har ju gått 113 mil!!Lindén skrev:Köpte du inte en sprillans hoj?
UrbanTiger skrev:Att sätta på kan man ju göra utan att det kostar en krona
UrbanTiger skrev:Hemma... man man får vara riktigt snäll först. Annars blir det inget
UrbanTiger skrev:Hemma... man man får vara riktigt snäll först. Annars blir det inget
aha... ja det var ju långt!Kongo skrev:nä den är ju skitgammal! har ju gått 113 mil!!
Om hon var norrlänning så e hon go henne pratade jag med igår!Kongo skrev:Tar tillbaka allt!
Av någon ostig anledning så svarade en jättetrevlig tjej nu och sa att de inte kunde göra det därifrån , men hon skulle kolla om hon fick tag i någon som kunde göra det hemifrån, och det fixade hon!
Hinner tyvärr inte ut idag , men imorgon ska det gasas sa jag!! Kongo----> <----SISTA handledaren på Folksam
Lindén skrev:Om hon var norrlänning så e hon go henne pratade jag med igår!
Skit trevlig tjej!
aha... men hon lät söt medPejo skrev:Typ alla man pratar med på försäkringsbolag, oavsett vilket, kommer norrifrån, alla call-center verkar finnas norr om dalälven.
Hihi jag har nummret det räcker såDroopfy skrev:vad hette den trevliga och hjälpsamma tjejen då?
hade hon någe direktnummer...
kan vara bra att veta om ifall att man måste prata lite med dom någon dag =)
CorbenDallas skrev:För att sätta på den behöver du ingen försäkring...
CJ900RR skrev:Bra att det löste sig. Nästa gång det strular så kan du kontakta mig. Farsan jobbar åt folksam och han sa precis nu, innan jag läste slutet på tråden, att han hade kunnat fixa det åt dig...
JoUh skrev:Går det alltså inte att teckna en ny försäkring hos Folksam förrän på tisdag?
Pertan skrev:PM till CJ900RR så fixar hans farsa det hemifrån. har du inte läst alla inlägg
Pejo skrev:Men du - kan du fråga din far en liten sak då?
Om man hojjen står avställd, med garageförsäkring, och sen ställer man på den, så får man ju automatiskt halvförsäkring. Kan man då ringa efter helgen, säg 2 3 dagar senare, och få försäkringen ändrad till helförsäkring, och isåfall, retroaktivt från dag ett, eller bara från tidpunkten för telefonsamtalet?
JoUh skrev:Går det alltså inte att teckna en ny försäkring hos Folksam förrän på tisdag?
Tompalino skrev:Har också strul med Folksam. Tecknade en ny försäkring där i tisdags (hel/helår). Glad i hågen när man såg väderrapporterna tänkte jag ju att nu var det dagr för premiär. Gick in på vägverkets hemsida och försökte ställa på hojen. Får då det fina meddelandet:
"Fordonet kan inte ställas på: FÖRSÄKRING SAKNAS I BILREGISTRET. KONTAKTA DITT FÖRSÄKRINGSBOLAG.(Felkod: 1515)"
...jättekul... Där försvann en hel helg av härligt hojåkande.
Man får väl stanna hemma o kolla på tv istället.
Är så j***a förbannad just nu att jag nog inte hör hemma på en hoj i alla fall. Här har man gått hela veckan o längtat till helgen då man får ta ut hojen och så skiter sig allting totalt!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|