Va inte bitter nu Markus.Extranummer, ja snacka om extranummer.
Kent, vilken miserabel samling människor. Det är ett så avgrundsdjupt svek att först göra världens grej av sin slutgiltiga exit och sedan återkomma, påstå att det är för att det tillkommit så många fans (skulle inte tro det va), säga att det blir tre konserter till, sedan släppa två till, och sedan ännu en.
Dessutom lade de på 100kr i serviceavgift vilket är långt mer än brukligt i extra marginal
Jocke kommunist Berg ska alltså dra in någon hög procent av 200 miljoner och fortsätta tralla vänsterskit?
Men, de är ju så sjukt bra att jag självklart sväljer allt och köpte två biljetter men i ärlighetens namn är jag rätt osugen.
Smaka på detta (fd) mästerverk:
De behöver väl dra in flis precis som alla andra. Det hade varit smakfullt om de (och andra "come back" artister) nån gång kunde erkänna det.Extranummer, ja snacka om extranummer.
Kent, vilken miserabel samling människor. Det är ett så avgrundsdjupt svek att först göra världens grej av sin slutgiltiga exit och sedan återkomma, påstå att det är för att det tillkommit så många fans (skulle inte tro det va), säga att det blir tre konserter till, sedan släppa två till, och sedan ännu en.
Dessutom lade de på 100kr i serviceavgift vilket är långt mer än brukligt i extra marginal
Jocke kommunist Berg ska alltså dra in någon hög procent av 200 miljoner och fortsätta tralla vänsterskit?
Men, de är ju så sjukt bra att jag självklart sväljer allt och köpte två biljetter men i ärlighetens namn är jag rätt osugen.
Ja, fattar så klart men vissa har gjort större grej än andra av sin exit och vet ingen som gjort större än Kent.De behöver väl dra in flis precis som alla andra. Det hade varit smakfullt om de (och andra "come back" artister) nån gång kunde erkänna det.
Gissningsvis skrattar de hela vägen till bankenJa, fattar så klart men vissa har gjort större grej än andra av sin exit och vet ingen som gjort större än Kent.
Jag känner mig faktiskt lite bedragen, jag var där 2017 och det var verkligen goodbye.
Måste nog kompensationsbesöka Iron Maiden och Cosmic Gate för att inte känna mig så smutsig.
Härligt Trådlyft! VarsågodJa, fattar så klart men vissa har gjort större grej än andra av sin exit och vet ingen som gjort större än Kent.
Jag känner mig faktiskt lite bedragen, jag var där 2017 och det var verkligen goodbye.
Måste nog kompensationsbesöka Iron Maiden och Cosmic Gate för att inte känna mig så smutsig.
Låt mig gissa att ett utländskt bolag fakturerar AXS ca 150m.Gissningsvis skrattar de hela vägen till banken
Tack jag funderar på en tredje gången gillt med Maiden. Senast var så magiskt bra, också på tele2Härligt Trådlyft! Varsågod
Är ju Gubbe ..men Råsunda 1984 Då skulle du hängt med! Maiden va inte med..men ändå!Tack jag funderar på en tredje gången gillt med Maiden. Senast var så magiskt bra, också på tele2
Ah jag var fem då så kanske hade varit lite strävt.Är ju Gubbe ..men Råsunda 1984 Då skulle du hängt med! Maiden va inte med..men ändå!
Monsters of Rock på Råsunda 1984 - Moderna Galleriet
Den klassiska konserten Monsters of Rock hölls på Råsunda i Solna lördagen den 25 augusti 1984. Grupperna Mötley Crue, Van Halen och AC/DC spelade inför 35 000 personer.modernagalleriet.se
Det som är svårt tragiskt är att den där videon var bättre än hela skivan. (nej jag tillhör inte sekten)Extranummer, ja snacka om extranummer.
Om man ska länka till en video med Wasted Years är det här den enda rätta!Härligt Trådlyft! Varsågod
Ja, och att låten i sig inte finns någon annanstans än i videoformatDet som är svårt tragiskt är att den där videon var bättre än hela skivan. (nej jag tillhör inte sekten)
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|