Fakkverk skrev:Nä nu känner jag mig förolämpad.
......ska du kila stadigt med markus är det bäst du vänjer dig!
Holkiie trodde ju att han var Mackans favvo-sidekick å Vice Hövding i kettingjenget men han har ju fått sig en å annan bitchslap...
Fakkverk skrev:Nä nu känner jag mig förolämpad.
och det är du nöjd över din dåre? Du är ju gammal nog att ha sett metallica när dom var BRA Jävulskt störande att man är så ung att man missat allting av värde typ. Ramones, nirvana och gamla metallica hade jag velat se som satan.UrbanTiger skrev:Det har inte jag och jag har sparat 1.800:- plus res och matkostnader.
Ska nog partaja upp dom i helgen tror jag
Markus skrev:Förvisso, se bara - just nu håller han sig undan.
Måste du påminna mig? Du river upp såren gång efter gångkorvgubbe skrev:......ska du kila stadigt med markus är det bäst du vänjer dig!
Holkiie trodde ju att han var Mackans favvo-sidekick å Vice Hövding i kettingjenget men han har ju fått sig en å annan bitchslap...
Markus skrev:Nirvana? Klart man var där, Sjöhistoriska Juni 1992. 30/6 tror jag till och med, jag har både biljetten, affischen i nyskick (inramad) och officiell t-shirt kvar.
Sug på det du, snorunge.
Markus skrev:Sug på det du, snorunge.
UrbanTiger skrev:Det har inte jag och jag har sparat 1.800:- plus res och matkostnader.
Ska nog partaja upp dom i helgen tror jag
Nirvana slog väl även sönder sina instrument varje concert för att slippa spela extranummer. Sen är jag osäker på om trent heller någonsin kört extranummer.Chrille skrev:Men bara för att bättra på då så kan jag ju meddela att Dee Snider tillhör skaran som aldrig kör extranummer. Han frågar "Do you want more" och kör ett par till. Sen lämnar han. Rätt ut i limon. Att skrika på extra där är ingen större ide.
Chrille skrev:Rätt ut i limon.
Gå till min nya tråd om systembolaget och försvara sossarna istället nukorvgubbe skrev:....vad var det jag sa?!
Bitchslap!
Hinkas skrev:Jag blev rätt sur för ett gäng år sedan när Bon Jovi var på stadium och spelade. Dom gick ut, var ute i 20min, vi började gå därifrån och efter 30min bakom scenen så kommer dom ut igen, då har vi hunnit gått en bra bit, och dom spelar alltså i 30min till! Det var dålig stil! Speciellt eftersom konserten var en födelsedags present åt min sambo! Hade ju velat se dom där extra 30minuter också, men att sitta på en jävla träbänk i 30min och lyssna på jubel hade vi inte lust med.
Det var dålig stil!
Markus skrev:2205212Nu var det konsertdags igen, och mer genomskinligt än någonsin så kör de en 3+1. Vad är problemet, kan de inte köra 4 extranummer direkt, eller till och med inga extranummer för att spara tid?
Jag blir fly förbannad.
Och vad är grejen med att artister kommer för sent in på scen för jämnan? Skiter de fullständigt i att tusentals människor gemensamt lagt några miljoner i deras kassa och sitter och väntar? Man borde gå när de kommer, eller bara kasta suddgummin (luktisar) på de jävlarna.
Gustav O skrev:1777810Det är ju en ganska fånig företeelse med extranummer och Clawfinger brukar ju driva med hela rockmyten hela tiden, jag jobbar med dem och det gör de ofta.
Jag jobbar även med Meshuggah live och de kör aldrig extranummer utan det är ett set och sedan slut. Satan vad sura folk blir på alla spelningar för attd e inte kör extranummer.
I Wien på senaste turnén så stod ca 150 personer kvar och skrek på mer låtar fast det var tänt i hela lokalen och vi hade packat ihop alla instrument.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|