jo, det är en polare som ska köra ner den med lastbilen.
men om snubben inte dyker upp eller kanske inte vill ha hojen.
då ska jag stå för frakten hem då åxå.
ja mena, är det ju 4k åt h-vete.
jo, de skulle ju kanske funka.
får väl disskutera med killen lite mer om det.
Han får väl förskottsbetala 4-5000:- då för att täcka frakt och besvär...
Själv försöker jag hitta en bra Jeep till att dra hästsläp m.m. med i vinter då min gammelcherokee rostat sönder mer än det är värt att laga. Provkörde en förra veckan som enligt annonsen
"Bra skick både in & utvändigt, motorn i gott skick"
jaja den gick ju på NÄSTAN 7 av de 8 cylindrarna, var knappt så jag trodde jag skulle komma tillbaka från provkörningen...och hela bilen skakade när man bromsade...
Jag hade ju redan kollat in den några dagar innan men hoppade över provkörningen då det var för lite luft i ett av däcken samt att jag kom med mc:n bara för att ta en snabb titt på allmänt skick.
OK lugnt tänkte jag, säkert bara lite dåliga stift i den, och priset var lågt nog att jag kunde tänka mig att få byta ett par bromsskivor utan att pruta speciellt mycket mer. Hälsade att det inte blir affär idag eftersom motorn INTE GÅR men att han gärna får fixa nya stift/whatever och visa upp en bil som går som den skall (underförstått...går som annonserat...).
Får ett SURT svar om att det skall komma fler personer och provköra och att han är säker på att han får den såld utan prut till någon av dom under helgen...för han ORKAR INTE lägga ner någon tid på att fixa till bilen.
Jaja, annonsen är iaf kvar fortfarande.
Vad KUL dessa spekulanter måste tycka det är att få komma och provköra en bil som HOPPAR FRAM när man försöker gasa och skakar så man tappar tänderna när man försöker stanna igen...
Själv hittade jag en i mycket bättre skick (svensksåld vs import m.m.) för en extra 10-tusing, så jag skall väl vara nöjd ändå.