EQ
back in the sadle again
Ser okej ut nu i firefox!
Jepp.. Funkar i Firefox..Jag har gjort småändringar i html-koden.
Ser det rätt ut just nu? För mig ser det rätt ut i Firefox och IE.
Funkar inte alls bra...... kan inte läsa reklamen, sidan laddar otroligt segt.Funkar bra i både Firefox och Opera nu
Varit knäppt för mig med, både i IE7 o FF. Svårt segt att ladda o så. Kör med en host-fil. Testade att ta bort den där adserver.adtech.de i host-filen, o nu flyter det på bra i bägge webbläsarna..
Kanske är nåt för Falcken..
Jag har kikat på det och det enda sättet är att försena laddningen av vissa javascript. Är det någon här som vet hur man gör så får ni säga till. Alltså en sorts kod som säger att visa javascript först ska laddas när ett kommando ges innan </body>-taggen.Allvarligt. Detta är riktigt irriterande! Försök att fixa så att sidan med trådarna laddar först och sedan reklamen. Det är samma skit om man kör Firefox 2.1.0.14 som Opera 9.50. Att köra Internet Expoder är inget alternativ.
Jag kommer garanterat inte att klicka på någon av företagslänkarna i reklamen så länge det är som det är nu.
Jag har kikat på det och det enda sättet är att försena laddningen av vissa javascript. Är det någon här som vet hur man gör så får ni säga till. Alltså en sorts kod som säger att visa javascript först ska laddas när ett kommando ges innan </body>-taggen.
Förövrigt, jag kommer inte fixa sidan för att du ska klicka mer, då varken jag eller företaget som annonserar tjänar på att du enbart klickar. Du måste köpa oxå. Och om du verkligen är intresserad av något som ett företag annonserar om så kommer du klicka, även om sidan laddar segt eller ej.
Förövrigt, så japp. Jag har lagt tid på det, och ska lägga mer tid på det nu att få det fixat.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|