Angelica&Verra skrev:Precis...så vem är våran man då??
När ni träffat Roller så kommer flameskillen vara ointressant! Jag tror f.ö. den killen bara satt så tuffigt på sin oranga hoj i ett försök att vara lika kall som Roller!
Angelica&Verra skrev:Precis...så vem är våran man då??
korvgubbe skrev:När ni träffat Roller så kommer flameskillen vara ointressant! Jag tror f.ö. den killen bara satt så tuffigt på sin oranga hoj i ett försök att vara lika kall som Roller!
Emmi skrev:Hörni, är ni två på riktigt???[/QUOT
Nej det är vi inte...Men du verkar inte vara så äkta du heller
SSB skrev:Nu är det så här...
Dessa galanta kvinnor/kvinna söker en man på två hjul. Det finns det gott hom här, du kan i stort sett välja färg och årsmodell.
Korvgubben duger gott och väl tills något annat dykt upp. Så gör slag i saken och bjud ut gubben på en dejt. Missa inte trädet för att ni stirrar er blinda på skogen full med motarder.
Och nu uppför du dig som en gentleman korvis och tackar ja när du blir bjuden. Dom kanske till och med betalar!
/SSB
Angelica&Verra skrev:Ja eller hur...vi kan ju alltid bjuda på en korv...du kanske vill haka på?
Angelica&Verra skrev:Nej det är vi inte...Men du verkar inte vara så äkta du heller
korvgubbe skrev:Det vore iofs en ny variant. Annars brukar det ju vara jag som står för korven men jag är inte den som är den.. Man ska testa allt minst en gång innan man stämplar ut!
Markus skrev:Cat Fight.
:corn
korvgubbe skrev:Det vore iofs en ny variant. Annars brukar det ju vara jag som står för korven men jag är inte den som är den.. Man ska testa allt minst en gång innan man stämplar ut!
Angelica&Verra skrev:Vill hon så får hon...
Markus skrev:Och klockan 14:56 raderade Markus korvgubbes mobilnummer och avböjer all framtida kontakt, inklusive kommande samåkningar.
Nejrå, nu blir det bara mer spännande med skogstur.
Markus skrev:Och klockan 14:56 raderade Markus korvgubbes mobilnummer och avböjer all framtida kontakt, inklusive kommande samåkningar.
Markus skrev:Två mot en är fegt.
Angelica&Verra skrev:Vi tänkte mer på en romantisk middag på kungsgatan ca: 03:20
Angelica&Verra skrev:Inte vill ha någonting med honom att göra då,för att vi skulle stå för korven eller?
Tackar för kyssen...men vadå skogstur?
Angelica&Verra skrev:what goes around,comes around...hon ber ju om det,vi var här av en helt annan anledning...men det passade tydligen inte damen!...
Angelica&Verra skrev:what goes around,comes around...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|