Kontaktannons ;) SDC Tullinge

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Angelica&Verra skrev:
Precis...så vem är våran man då??

När ni träffat Roller så kommer flameskillen vara ointressant! Jag tror f.ö. den killen bara satt så tuffigt på sin oranga hoj i ett försök att vara lika kall som Roller!

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Nu är det så här...

Dessa galanta kvinnor/kvinna söker en man på två hjul. Det finns det gott hom här, du kan i stort sett välja färg och årsmodell.

Korvgubben duger gott och väl tills något annat dykt upp. Så gör slag i saken och bjud ut gubben på en dejt. Missa inte trädet för att ni stirrar er blinda på skogen full med motarder.

Och nu uppför du dig som en gentleman korvis och tackar ja när du blir bjuden. Dom kanske till och med betalar!

/SSB

Angelica&Verra

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cykel
korvgubbe skrev:
När ni träffat Roller så kommer flameskillen vara ointressant! Jag tror f.ö. den killen bara satt så tuffigt på sin oranga hoj i ett försök att vara lika kall som Roller!

jasså,du tror det? det kan ju faktiskt vara så...men man kan ju alltid hoppas.. du har inga tips på jukka kiiskinen??? :)

Angelica&Verra

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cykel
SSB skrev:
Nu är det så här...

Dessa galanta kvinnor/kvinna söker en man på två hjul. Det finns det gott hom här, du kan i stort sett välja färg och årsmodell.

Korvgubben duger gott och väl tills något annat dykt upp. Så gör slag i saken och bjud ut gubben på en dejt. Missa inte trädet för att ni stirrar er blinda på skogen full med motarder.

Och nu uppför du dig som en gentleman korvis och tackar ja när du blir bjuden. Dom kanske till och med betalar!

/SSB

Ja eller hur...vi kan ju alltid bjuda på en korv...du kanske vill haka på? :)

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Angelica&Verra skrev:
Ja eller hur...vi kan ju alltid bjuda på en korv...du kanske vill haka på? :)

Det vore iofs en ny variant. Annars brukar det ju vara jag som står för korven men jag är inte den som är den.. Man ska testa allt minst en gång innan man stämplar ut! :hihi

Angelica&Verra

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cykel
korvgubbe skrev:
Det vore iofs en ny variant. Annars brukar det ju vara jag som står för korven men jag är inte den som är den.. Man ska testa allt minst en gång innan man stämplar ut! :hihi

Vi tänkte mer på en romantisk middag på kungsgatan ca: 03:20 :tomten

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Blanda inte in mig i det här. Jag ville bara ta tillfället att leka match maker i denna galna tråd.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
korvgubbe skrev:

Och klockan 14:56 raderade Markus korvgubbes mobilnummer och avböjer all framtida kontakt, inklusive kommande samåkningar.

Nejrå, nu blir det bara mer spännande med skogstur. :pannkyss

Angelica&Verra

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cykel
Markus skrev:
Och klockan 14:56 raderade Markus korvgubbes mobilnummer och avböjer all framtida kontakt, inklusive kommande samåkningar.

Nejrå, nu blir det bara mer spännande med skogstur. :pannkyss

Inte vill ha någonting med honom att göra då,för att vi skulle stå för korven eller?

Tackar för kyssen...men vadå skogstur?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Markus skrev:

Inte behöver du vara svartsjuk! :pannkyss Har alltid en Choritzo på lager till dig!

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Angelica&Verra skrev:
Vi tänkte mer på en romantisk middag på kungsgatan ca: 03:20 :tomten

03:20? Du har ju jag redan hunnit hänga med mina garderobsragg i 35 minuter och det skulle kännas så dumt att behöva avfärda dem så snabbt för en romantisk middag med två andra töser...

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Angelica&Verra skrev:
Inte vill ha någonting med honom att göra då,för att vi skulle stå för korven eller?

Tackar för kyssen...men vadå skogstur?

Alltså jag svarade honom, jag tror det blir lite för komplicerat om jag försöker förklara mer än så här. :)

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Angelica&Verra skrev:
what goes around,comes around...hon ber ju om det,vi var här av en helt annan anledning...men det passade tydligen inte damen!...

Ni blir kinkiga när en tjej som kör mc, på en mc-site ifrågasätter om ni är troll eller inte?

Sätter en tjuga på emmi.....

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...