Svar ja - din pil pekar mot beläggets anläggningsyta som är det intressanta!När man kontrollerar bromsbeläggen är det det är man ska kontrollera så att de inte är tunnare än 2 mm?
Om det är vad som anges som slitgräns så är det OK, men om ena belägget är tydligt mer slitet så kolla att kolv och ok inte har fastnat. Ser ut som enkolvs-ok så då skall själva oket glida på två tappar för att slitaget skall bli jämtOch allt över 2 mm är bra?
Det där måste vara från en 2-taktare, då skall man byta kolvarna med jämna mellanrum (har jag hört)Ser belägget ut såhär så har man kört för länge utan att byta .View attachment 505948
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |