RäcerRoos
Ny medlem
Har en liten fråga. Det sägs att en del aprilia rs har problem med kopplingen, någon som vet vad det är för fel
Har du tur så kan det vara lätt fixat...men man vet aldrig.RäcerRoos skrev:Jag har ingen rs nu, är dock i tankar att köpa en.
Den säljs hyffsat billigt pga av kopplingsproblem, tradigt o köpa den om det inte går att fixa ju! det är en -98
instämmer! för högt pris för en defekt hojj!SpeedAbuser skrev:Nej, det där är på tok för högt pris.
Om du bara har tålamod så ska du få se att det kommer att dyka upp fler objekt till bra pris som inte har några fel.
Eller om du inte har tålamod - lägg då istället till någon tusenlapp så får du en fullt fungerande, körklar RS istället.
Ingen aning, hastighetsmätaren är bortmonterad. Men efter 3/4 av långrakan på Sviestad så är det i alla fall maxvarv på sexan.Hammet skrev:SpeedA! vad toppar RSen??? är det stor skillnad i effekt emot nsr:n
Jepp har oxo sett den på blocketRäcerRoos skrev:Jag har ingen rs nu, är dock i tankar att köpa en.
Den säljs hyffsat billigt pga av kopplingsproblem, tradigt o köpa den om det inte går att fixa ju! det är en -98
Inte. Har man otur så kan det bli jekla dyrtsunkan skrev:
Åk och testa och kolla? Ta loss kopplingskåpan.Darre skrev:Mm tänkte slå till men har snackat med lite folk. Tycks inte vara värt. Kan ju vara nåt riktigt stort och dyrt att laga.
ee vadå, står det att det är något fel på hojjen som man inte vet vad det är så skulle de flesta inte köpa skulle jag tro.sunkan skrev:med den stilen lär du aldrig köpa nått..
sunkan skrev:då får ni helt enkelt köpa en ny hoj då... när jag köpte den hade han precis byt kolv kollat igenom hela motorn byt packningar mm så nu är den inkörd och går som en klocka!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|