Jag var nyss ute å brände en runda Skulle ner till Preem och köpa zoo+refill. Efter dryga halvvägs såg jag någon stå på vägen, som stod å titta på mig mitt i vägen. Jag fortsatte köra, tänkte jag kommer fan inte väja för den idioten i så fall får det smälla. Jag fortsatte köra, å han stod kvar. När jag kom fram mot honom vet inte om det var han jag som flyttade på sig i sista sekund, allting gick så snabbt . Styret började vingla, hade antagligen kört in me styret i honom.
JÄVLAR vad nära det var tänkte jag. Jag vände tillbaka så stod han kvar så körde jag in till kanten å frågade: - VAD I HELVETE HÅLLER DU PÅ ME?
Han: - Jag skulle gå över vägen
Jag: - SER DU NÅGOT ÖVERGÅNGSTÄLLE?
Han: - Skiter väl jag i om du kör över mig för jag har ditt reg nr.
Var såhär nära att smälla till honom (visar en mm mellan tummen å pekfingret) Men var helt mega rädd efter allt. Fan vad jag ångrar att jag inte smällde till honom eller sa nåt bättre iaf! Jag vet iaf vem grabben är (runt 15 år). Han har gjort jävla massa inbrott å annat skit. När jag körde hem sen igen så var det massa koner å bockar på vägen. Kanske borde flyttat dem men var helt pissförbannad så orkade inte. Stackars bil/mc som kör in i dem.
Fyfan vad jag kokar nu så jääävla förbannad.
JÄVLAR vad nära det var tänkte jag. Jag vände tillbaka så stod han kvar så körde jag in till kanten å frågade: - VAD I HELVETE HÅLLER DU PÅ ME?
Han: - Jag skulle gå över vägen
Jag: - SER DU NÅGOT ÖVERGÅNGSTÄLLE?
Han: - Skiter väl jag i om du kör över mig för jag har ditt reg nr.
Var såhär nära att smälla till honom (visar en mm mellan tummen å pekfingret) Men var helt mega rädd efter allt. Fan vad jag ångrar att jag inte smällde till honom eller sa nåt bättre iaf! Jag vet iaf vem grabben är (runt 15 år). Han har gjort jävla massa inbrott å annat skit. När jag körde hem sen igen så var det massa koner å bockar på vägen. Kanske borde flyttat dem men var helt pissförbannad så orkade inte. Stackars bil/mc som kör in i dem.
Fyfan vad jag kokar nu så jääävla förbannad.
Last edited by a moderator: