Korkad jävla idiot?

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Lund
Hoj
2x CBR600RR
Jag var nyss ute å brände en runda :) Skulle ner till Preem och köpa zoo+refill. Efter dryga halvvägs såg jag någon stå på vägen, som stod å titta på mig mitt i vägen. Jag fortsatte köra, tänkte jag kommer fan inte väja för den idioten i så fall får det smälla. Jag fortsatte köra, å han stod kvar. När jag kom fram mot honom vet inte om det var han jag som flyttade på sig i sista sekund, allting gick så snabbt :tungan. Styret började vingla, hade antagligen kört in me styret i honom.
JÄVLAR vad nära det var tänkte jag. Jag vände tillbaka så stod han kvar så körde jag in till kanten å frågade: - VAD I HELVETE HÅLLER DU PÅ ME?
Han: - Jag skulle gå över vägen
Jag: - SER DU NÅGOT ÖVERGÅNGSTÄLLE?
Han: - Skiter väl jag i om du kör över mig för jag har ditt reg nr.
Var såhär nära att smälla till honom (visar en mm mellan tummen å pekfingret) Men var helt mega rädd efter allt. Fan vad jag ångrar att jag inte smällde till honom eller sa nåt bättre iaf! Jag vet iaf vem grabben är (runt 15 år). Han har gjort jävla massa inbrott å annat skit. När jag körde hem sen igen så var det massa koner å bockar på vägen. Kanske borde flyttat dem men var helt pissförbannad så orkade inte. Stackars bil/mc som kör in i dem.
Fyfan vad jag kokar nu så jääävla förbannad.
 
Last edited by a moderator:

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
vet typ hur du kännde dig fett me adrenalin i korppen så man tänker man helt annurlunda :3freak

men tur hade du ju oxå.
 

Gsx-r Freak

Gsx-r 4 ever
Gick med
4 Jan 2006
Ort
Nu i Kävlinge.
Hoj
Gsxr600k4 +14e skrotet=bra fotpall
Gondala skrev:
2591318 Jag var nyss ute å brände en runda :) Skulle ner till Preem och köpa zoo+refill. Efter dryga halvvägs såg jag någon stå på vägen, som stod å titta på mig mitt i vägen. Jag fortsatte köra, tänkte jag kommer fan inte väja för den idioten i så fall får det smälla. Jag fortsatte köra, å han stod kvar. När jag kom fram mot honom vet inte om det var han jag som flyttade på sig i sista sekund, allting gick så snabbt :tungan. Styret började vingla, hade antagligen kört in me styret i honom.
JÄVLAR vad nära det var tänkte jag. Jag vände tillbaka så stod han kvar så körde jag in till kanten å frågade: - VAD I HELVETE HÅLLER DU PÅ ME?
Han: - Jag skulle gå över vägen
Jag: - SER DU NÅGOT ÖVERGÅNGSTÄLLE?
Han: - Skiter väl jag i om du kör över mig för jag har ditt reg nr.
Var såhär nära att smälla till honom (visar en mm mellan tummen å pekfingret) Men var helt mega rädd efter allt. Fan vad jag ångrar att jag inte smällde till honom eller sa nåt bättre iaf! Jag vet iaf vem grabben är (runt 15 år). Han har gjort jävla massa inbrott å annat skit. När jag körde hem sen igen så var det massa koner å bockar på vägen. Kanske borde flyttat dem men var helt pissförbannad så orkade inte. Stackars bil/mc som kör in i dem.
Fyfan vad jag kokar nu så jääävla förbannad.

vilken dåre. men tur du inte gav han en smäll iom han hadde ditt regnr så kunde idioten säkert ljugit ihop något trovärdigt så du hadde fått skit.
 

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Lund
Hoj
2x CBR600RR
Gsx-r Freak skrev:
2591361 vilken dåre. men tur du inte gav han en smäll iom han hadde ditt regnr så kunde idioten säkert ljugit ihop något trovärdigt så du hadde fått skit.
Det dära sa han för han (antagligen) var onykter. Verkade så när jag snackade med honom. Finns inga ursäkter om man är onykter och jag hade mer än gärna suttigt i rätten.
 

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
Gondala skrev:
2591374 Det dära sa han för han (antagligen) var onykter. Verkade så när jag snackade med honom. Finns inga ursäkter om man är onykter och jag hade mer än gärna suttigt i rätten.
ja va han full så äre ju bara att banka på dom.. :tummenupp
 

Gsx-r Freak

Gsx-r 4 ever
Gick med
4 Jan 2006
Ort
Nu i Kävlinge.
Hoj
Gsxr600k4 +14e skrotet=bra fotpall
Gondala skrev:
2591374 Det dära sa han för han (antagligen) var onykter. Verkade så när jag snackade med honom. Finns inga ursäkter om man är onykter och jag hade mer än gärna suttigt i rätten.

Ok trodde han hadde ditt regnr. var själv med om 4 idioter som satt mitt på vägen mellan löddeköpinge o kävlinge, stannade och sa till dom varav 2 sprang som fan och dom andra 2 satt kvar och undrade varför dom inte kunde sitta där:huvet
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
sicken jävla idiot.

påtalom skit på vägen. när vi skulle åka hem (med bil) förra helgen låg de massa stora feta stenar å sånna vägarbetesstolpar (jävla tur att idioterna hade satt upp dom annars hade man kanske inte sett de). vägen jag talar om e ändå en 70väg. va tänker idioterna med igentligen?
 

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
t4pp3r skrev:
2591414 sicken jävla idiot.

påtalom skit på vägen. när vi skulle åka hem (med bil) förra helgen låg de massa stora feta stenar å sånna vägarbetesstolpar (jävla tur att idioterna hade satt upp dom annars hade man kanske inte sett de). vägen jag talar om e ändå en 70väg. va tänker idioterna med igentligen?
dom kanske va stenhöga
höhö
 

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Gsx-r Freak skrev:
2591409 Ok trodde han hadde ditt regnr. var själv med om 4 idioter som satt mitt på vägen mellan löddeköpinge o kävlinge, stannade och sa till dom varav 2 sprang som fan och dom andra 2 satt kvar och undrade varför dom inte kunde sitta där:huvet
:huvet


dem är sånna där, i kävlinge..:rolleyes:
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Du funderade aldrig på att det va nån som behövde hjälp :gnissla Nu va han ju trots allt ett pucko men ändå...
 

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Gondala skrev:
2591318 Jag var nyss ute å brände en runda :) Skulle ner till Preem och köpa zoo+refill. Efter dryga halvvägs såg jag någon stå på vägen, som stod å titta på mig mitt i vägen. Jag fortsatte köra, tänkte jag kommer fan inte väja för den idioten i så fall får det smälla. Jag fortsatte köra, å han stod kvar. När jag kom fram mot honom vet inte om det var han jag som flyttade på sig i sista sekund, allting gick så snabbt :tungan. Styret började vingla, hade antagligen kört in me styret i honom.
JÄVLAR vad nära det var tänkte jag. Jag vände tillbaka så stod han kvar så körde jag in till kanten å frågade: - VAD I HELVETE HÅLLER DU PÅ ME?
Han: - Jag skulle gå över vägen
Jag: - SER DU NÅGOT ÖVERGÅNGSTÄLLE?
Han: - Skiter väl jag i om du kör över mig för jag har ditt reg nr.
Var såhär nära att smälla till honom (visar en mm mellan tummen å pekfingret) Men var helt mega rädd efter allt. Fan vad jag ångrar att jag inte smällde till honom eller sa nåt bättre iaf! Jag vet iaf vem grabben är (runt 15 år). Han har gjort jävla massa inbrott å annat skit. När jag körde hem sen igen så var det massa koner å bockar på vägen. Kanske borde flyttat dem men var helt pissförbannad så orkade inte. Stackars bil/mc som kör in i dem.
Fyfan vad jag kokar nu så jääävla förbannad.
Varför väjde du bara inte för honom?

Mr EmCom skrev:
2591407 ja va han full så äre ju bara att banka på dom.. :tummenupp
Är du på riktigt?
 
Last edited:

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Ort
Vingåker
Hoj
Honda Nsr -98
Med tanke på hans bakgrund så LÅS FAST hojjen ordendligt sen! med tanke på att du plöjt ner endel pengar på den!
exempelvis kör jag ALDRIG för fort i dom områderna där det bor MKT icke svenskar. TROTS ATT DOM TILL O MED HAR SKJUTIT LUFTGEVÄR OCH TRÄFFAT MIN HJÄLM!

TA det lungt i stan! hölll på att plocka ett moppefucko i 140 på en 50sträcka, idioten bara körde ut från kanten sedan ut på mitten utav vägen! tror att varken jag eller MF skulle ha varit vid liv idag om vi hade krockat!
 

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Lund
Hoj
2x CBR600RR
KalleNorton skrev:
2592342 Varför väjde du bara inte för honom?
Jag hade gärna kunnat ta en bröten arm eller liknande om han legat i koma. Jag hade mer än gärna haft det på mitt samvete, med tanke på vilken typ det är. Man ska inte stå mitt i vägen då får man fan skylla sig själv.
 

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Ort
Vingåker
Hoj
Honda Nsr -98
Gondala skrev:
2592452 Jag hade gärna kunnat ta en bröten arm eller liknande om han legat i koma. Jag hade mer än gärna haft det på mitt samvete, med tanke på vilken typ det är. Man ska inte stå mitt i vägen då får man fan skylla sig själv.

Tycker att du ska byta inställning faktist, det där du sa nyss är ett gott tecken på ett omoget trafikbeteende, vilket kan dra in dej och andra personer i ALLVARLIGA SITUATIONER!
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
!ante skrev:
2592423 Med tanke på hans bakgrund så LÅS FAST hojjen ordendligt sen! med tanke på att du plöjt ner endel pengar på den!
exempelvis kör jag ALDRIG för fort i dom områderna där det bor MKT icke svenskar. TROTS ATT DOM TILL O MED HAR SKJUTIT LUFTGEVÄR OCH TRÄFFAT MIN HJÄLM!

TA det lungt i stan! hölll på att plocka ett moppefucko i 140 på en 50sträcka, idioten bara körde ut från kanten sedan ut på mitten utav vägen! tror att varken jag eller MF skulle ha varit vid liv idag om vi hade krockat!


Ja, det var säkert MFets fel att han inte kunde förutse att du blåste på i 140 på en 50-väg. Jewla idiot.





:rolleyes:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top