Rydstedt1989
Guest
Har en grej som jag speciellt kommer ihåg.
Det var på ett av söndagsracen i uppsala.
det här var uppe på gränbycentrum parkeringen
jag och farsan hade åkt in för att far min börjar få lite ålderskris
väl där inne står vi och snackar med några av mina polare.
så får jag syn på mitt ex och hennes nya kille. går och hälsar på henne medans pojkvännen bara står och blänger surt på mig och hojen.
när jag och farsan ska bege oss hemåt så åker exet samtidigt, och ehnnes pojkvän får så klart syn på mig och lägger av ett breställ med sin bmw.
blästrar både mig och farsan, så vi tittar på varandra och drar sen efter.
vi jagar ikapp dom ner mot fyra mackarna.
kommer ikapp vid ett rödljus, stannar bredvid kollar in i bilen och då sitter han och hånflinar.
jag kollar bak på farsan som bara nickar.
så jag drar lite på rullen och han är inte sen att börja varva med bmwn.
det slår om till grönt och i ilskan tänker jag inte på vad jag gör så jag släpper kopplingen med lite väl mkt gaspådrag.
upp på slangen och iväg, medans bmwn står kvar därborta med kärringstop.
kan tillägga att exet ringde upp mig senare och gav MIG en j*vla utskällning.
att jag var dum i huvet och inte borde släpas ut på väg.
jag svarade med "sätt din kille i koppel så ordnar det nog sig" -klick
sen har även min kära far första gången vi åkte till hans jobb (mitt sommarjobb)
sagt att jag ska ta det jävligt lungt eftersom att hojen inte går nå bra.
så jag tar det lungt dit och sen på vägen hem luyckas min käre far få soppatorsk på sin cb 500.
så han bestämmer att han ska låna min, och muppen drar väg och jag hör hur han nästan ligger på rödstreck.
så han kommer tillbaka och vi fortsätter hemåt. nä vi är en mil hemifrån så skär min hoj, så jag får åka bakpå farsan hem, och bara för att han är så nöjd att hans hoj minsann höll efter 10år i garage så ska han självklart gasa så mkt det går. har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv...
och han säger att jag ska ta det lungt
ledsen om det var lite blurigt skrivet är inte världens bästa på stavning osv..
Det var på ett av söndagsracen i uppsala.
det här var uppe på gränbycentrum parkeringen
jag och farsan hade åkt in för att far min börjar få lite ålderskris
väl där inne står vi och snackar med några av mina polare.
så får jag syn på mitt ex och hennes nya kille. går och hälsar på henne medans pojkvännen bara står och blänger surt på mig och hojen.
när jag och farsan ska bege oss hemåt så åker exet samtidigt, och ehnnes pojkvän får så klart syn på mig och lägger av ett breställ med sin bmw.
blästrar både mig och farsan, så vi tittar på varandra och drar sen efter.
vi jagar ikapp dom ner mot fyra mackarna.
kommer ikapp vid ett rödljus, stannar bredvid kollar in i bilen och då sitter han och hånflinar.
jag kollar bak på farsan som bara nickar.
så jag drar lite på rullen och han är inte sen att börja varva med bmwn.
det slår om till grönt och i ilskan tänker jag inte på vad jag gör så jag släpper kopplingen med lite väl mkt gaspådrag.
upp på slangen och iväg, medans bmwn står kvar därborta med kärringstop.
kan tillägga att exet ringde upp mig senare och gav MIG en j*vla utskällning.
att jag var dum i huvet och inte borde släpas ut på väg.
jag svarade med "sätt din kille i koppel så ordnar det nog sig" -klick
sen har även min kära far första gången vi åkte till hans jobb (mitt sommarjobb)
sagt att jag ska ta det jävligt lungt eftersom att hojen inte går nå bra.
så jag tar det lungt dit och sen på vägen hem luyckas min käre far få soppatorsk på sin cb 500.
så han bestämmer att han ska låna min, och muppen drar väg och jag hör hur han nästan ligger på rödstreck.
så han kommer tillbaka och vi fortsätter hemåt. nä vi är en mil hemifrån så skär min hoj, så jag får åka bakpå farsan hem, och bara för att han är så nöjd att hans hoj minsann höll efter 10år i garage så ska han självklart gasa så mkt det går. har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv...
och han säger att jag ska ta det lungt
ledsen om det var lite blurigt skrivet är inte världens bästa på stavning osv..