SheDevil79
Time Out
Jag kör en Yamaha FZ6 och är relativt kort plus att försäkringen (tjejförsäkring) är ruskigt billig
Jag kör en Yamaha FZ6 och är relativt kort plus att försäkringen (tjejförsäkring) är ruskigt billig
Tyvärr förstår jag inte vad du menar.Finns inte en del han har bytt på den nu bara går sönder..
om du är 1.60 så kan du ha vilken sport hoj som helst skulle jag tro jag är 1.70 och åker ktm 990 supermoto och den är 88cm i sadelhöjd visst jag når inte ner mycket men va fan man ska inte stå still med hojen man ska åka med den lycka till i hoj valet
Faktum är att cbr:en är en av de handfå som känns bra mellan benen.
Jag tycker Buellen var ngt att det högsta jag suttit på. Fanns inte ens chans i helvetet att jag hade nått ner öht, ens med sänkningssats.
Konstigt då min fru är ca 160 och känner tvärt om.
En org XB12R har 775mm hög sadelhöjd. Med sänkningssats 726mm.
Dessutom är sadeln relativt smal.
Vilken höjd har ER6'an ?
Jag tackar å halvligger (niger för inläggen i debatten.
Blir la en Ducce 620, er6:a eller cbr600 (som tänkt från början) dårå!
Under 400 spänn i månaden för halvförsäkring låter ruuuggigt billigt, framför allt för Sthlm! Kollade lite snabbt på en ER6:a, och tyckte att de knappa 800 spännen i månaden vart billigt? Tji fick jag hehe.
Kunna ha vilken hoj jag vill? Muaha. Fråga min hojlärare. Han vart nog inte så glad när jag välte hans CB750 tre gånger på konbanan
Det kanske kommer sen, men nu skulle jag behöva en dvärghoj som inte är alltför tung/klumpig och där jag når ner med knäna för att känna mig redo ungefär
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |