Krökatråden

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Nej, men snarare så att en 18åring har ingen aning om hur en redig bakfylla känns för oss på 30+.
Många sa det till mig innan jag kom upp i åldern och jag bara fnös och tyckte att de var fjollor... sen vart jag själv 30+ och insåg direkt vad en tvådagarsbakfylla var för något.

Dominator-Rocks

Guest
ja, delvis... Eller finns det något som säger att en 18-åring inte kan ha varit bakis?

Ja :fakta

En 18 åring har aldrig känt på en gammal man/kvinnas bakfylla :mattias

En 18 årings bakfylla är att gämställa med att få en lavett av en 3 åring, en gammal mans bakfylla är som att få stryk av Mike tyson!

Edit: Trineo han före!

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Hoj
Yamaha XJ6
Såklart att man kan vara bakis när man är 18 men hey, vi har faktiskt empiriska bevis för att det blir MYCKET värre när man blir äldre :fakta

Ja :fakta

En 18 åring har aldrig känt på en gammal man/kvinnas bakfylla :mattias

En 18 årings bakfylla är att gämställa med att få en lavett av en 3 åring, en gammal mans bakfylla är som att få stryk av Mike tyson!

Edit: Trineo han före!

Nej, men snarare så att en 18åring har ingen aning om hur en redig bakfylla känns för oss på 30+.
Många sa det till mig innan jag kom upp i åldern och jag bara fnös och tyckte att de var fjollor... sen vart jag själv 30+ och insåg direkt vad en tvådagarsbakfylla var för något.

Haha okej... Ska koma ihåg det nästa gång jag är bakfull då:tummenupp Ingen mening att klaga, för det blir bara värre:näsblod :gnissla

Gick med
4 May 2007
Hoj
R1-05 nu såld :(
Eller så dricker man mer, ju äldre man blir. Eller, jag vet fan inte. Misstänker den kraftigaste bakfyllan sist det blev dricka och jag tyckte inte det blev så stadigt många pilz/grogg.

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Har inte druckit på en månad nästan nu, och var på två stora fester i helgen och var nykter då med.
Lika kul hade jag för det. :)
Supa är överrreklamerat. :näsblod
Har faktiskt bara varit bakis en enda gång i mitt liv.
Det räckte!
Varför kan man inte inse sin gräns och sluta dricka när man vet att man är full?
Hur svårt är det egentligen?!
Seriöst?

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Har inte druckit på en månad nästan nu, och var på två stora fester i helgen och var nykter då med.
Lika kul hade jag för det. :)
Supa är överrreklamerat. :näsblod
Har faktiskt bara varit bakis en enda gång i mitt liv.
Det räckte!
Varför kan man inte inse sin gräns och sluta dricka när man vet att man är full?
Hur svårt är det egentligen?!
Seriöst?

De som tror och lever rättskaffens skall som belöning för sina handlingar få en fristad i lustgårdar, där de hälsas välkomna. :tummenupp

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
De som tror och lever rättskaffens skall som belöning för sina handlingar få en fristad i lustgårdar, där de hälsas välkomna. :tummenupp

Du är verkligen i gasen nu. :D

Själv dricker jag sällan så det var läääänge sedan jag var bakis. Btw så är Fanta godare än vin eller sprit. Bara öl kan vara gott att dricka någon gång.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag sa så sent som för 2 år sedan att jag inte blev bakis. Det har hastigt men olustigt ändrat sig till det sämre. Jag blir bakis numera, dock inte alltjämt. Jag behöver samtidigt större mängder sprit för att uppnå samma berusning som tidigare och jag får minnesluckor. Eller rättare sagt, de två efterkommande veckorna efter en rejäl fylla brukar vara lucköppning a la carte!

Funderar starkt på att lägga av helt med skiten, har gjort det förr och det går ju att göra igen. Men sen så inser man att det är gott med en iskall GT eller CM och då blir det genast svårt igen.

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
De som tror och lever rättskaffens skall som belöning för sina handlingar få en fristad i lustgårdar, där de hälsas välkomna... :tummenupp

av 13 unga oskulder inte sant?!:va :)

Låter allvarligt inte så lockande att bli välkommnad av en knappt könsmogen oerfaren kille som säkert inte vet vad han ska göra :D

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning