Louize
Älgen
Tror du vi skojar?
ja, delvis... Eller finns det något som säger att en 18-åring inte kan ha varit bakis?
Tror du vi skojar?
ja, delvis... Eller finns det något som säger att en 18-åring inte kan ha varit bakis?
Såklart att man kan vara bakis när man är 18 men hey, vi har faktiskt empiriska bevis för att det blir MYCKET värre när man blir äldre
Ja
En 18 åring har aldrig känt på en gammal man/kvinnas bakfylla
En 18 årings bakfylla är att gämställa med att få en lavett av en 3 åring, en gammal mans bakfylla är som att få stryk av Mike tyson!
Edit: Trineo han före!
Nej, men snarare så att en 18åring har ingen aning om hur en redig bakfylla känns för oss på 30+.
Många sa det till mig innan jag kom upp i åldern och jag bara fnös och tyckte att de var fjollor... sen vart jag själv 30+ och insåg direkt vad en tvådagarsbakfylla var för något.
Haha okej... Ska koma ihåg det nästa gång jag är bakfull då Ingen mening att klaga, för det blir bara värre
Yes, det blir värre. Fast det finns hjälpmedel mot det :återställare
En flarra wirre.Men som jag frågat tidigare: Vad är bästa återställaren?
Snälla sporthoj, Hjälp mig!
Men som jag frågat tidigare: Vad är bästa återställaren?
Snälla sporthoj, Hjälp mig!
Ren starksprit av valfri sort. Den riskerar att komma upp igen men då får man ta en till.
[YOUTUBE-ID]PJ8-FwC6cwk[/YOUTUBE-ID]
Har inte druckit på en månad nästan nu, och var på två stora fester i helgen och var nykter då med.
Lika kul hade jag för det.
Supa är överrreklamerat.
Har faktiskt bara varit bakis en enda gång i mitt liv.
Det räckte!
Varför kan man inte inse sin gräns och sluta dricka när man vet att man är full?
Hur svårt är det egentligen?!
Seriöst?
De som tror och lever rättskaffens skall som belöning för sina handlingar få en fristad i lustgårdar, där de hälsas välkomna.
De som tror och lever rättskaffens skall som belöning för sina handlingar få en fristad i lustgårdar, där de hälsas välkomna...
Varför kan man inte inse sin gräns och sluta dricka när man vet att man är full?
Hur svårt är det egentligen?!
Seriöst?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!