Krökatråden

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Dag Vag - Ge mig en pistol

är hur du känner dig med andra ord. Finns på spotify.

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
Nykter. Skall upp och hjälpa kompis ta upp båt.

Igår kväll festade jag dock loss på två Pripps Blå 3,5%!!!!

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Fasen va härligt att man vaknade för 2-3 timmar sen å fortfarande e packad :fyllisar, känns som påfyllning e bättre än å ge upp :gnissla

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ey, fredag. Har precis rundat av middagen med en dubbel espresso och en amaretto.
Eftersom jag har två småttingar nuförtiden är det i princip slutkrökat för mig på ett tag.

Har hur mycket sprit som helst som står här som jag inte riktigt vet vad jag skall göra av eftersom jag inte dricker sånt längre. Nån GT går väl ned emellanåt och kanske nån CM Cola...... Det är vodkan som är det stora problemet. Har en dunk "Jeltisin" på 3l som stått oöppnad sedan den köptes 2009. Utöver denna säkert 5-6 olika pannor med aboslut etc. Vad skall man göra av skiten? Tror ni min diesel-BMW skulle bli ledsen om jag trattade ner skiten där? Kan man har det som färborttagning eller nåt?

Hur går det för er andra? Blöt kväll?

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Ey, fredag. Har precis rundat av middagen med en dubbel espresso och en amaretto.
Eftersom jag har två småttingar nuförtiden är det i princip slutkrökat för mig på ett tag.

Har hur mycket sprit som helst som står här som jag inte riktigt vet vad jag skall göra av eftersom jag inte dricker sånt längre. Nån GT går väl ned emellanåt och kanske nån CM Cola...... Det är vodkan som är det stora problemet. Har en dunk "Jeltisin" på 3l som stått oöppnad sedan den köptes 2009. Utöver denna säkert 5-6 olika pannor med aboslut etc. Vad skall man göra av skiten? Tror ni min diesel-BMW skulle bli ledsen om jag trattade ner skiten där? Kan man har det som färborttagning eller nåt?

Hur går det för er andra? Blöt kväll?

Sprit ger man bort till törstiga polare, eller sparar tills man blir alkad.

Blöt, knappast.:gnissla

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Sprit ger man bort till törstiga polare, eller sparar tills man blir alkad.

Blöt, knappast.:gnissla

Mina poalre är i liknande sits. När man är 40+ förfestar man inte till midnatt längre :rolleyes:
Man får glad om det blir nån förfest öht. Då blir det en Heineken på sin höjd. Om det ens är fest alls.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Mina poalre är i liknande sits. När man är 40+ förfestar man inte till midnatt längre :rolleyes:
Man får glad om det blir nån förfest öht. Då blir det en Heineken på sin höjd. Om det ens är fest alls.

Senast vi förfestade till midnatt eldade vi upp en pava koskenkorva 60 poff. I en skål. I en lägenhet. Brann rätt bra.

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
,Vad skall man göra av skiten? Tror ni min diesel-BMW skulle bli ledsen om jag trattade ner skiten där?

Blanda den 50/50 med gammal frityrolja så tar säkert dieselbrännaren hand om det.
Annars kan du ju alltid leta upp något offer för etanolbilshetsen som kan använda det direkt i tanken utan inblandning av annat. :D

Minimal

8ball
Gick med
10 Mar 2014
Hoj
En Honda

Fast det där är ju vad man gör det till. Se så. Botten upp med ren sprit nu!

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0