Viktig info;
Helvette vad fyllsjuk jag är..
Vad har IOGT-NTO för nummer?
118118
Nykter. Skall upp och hjälpa kompis ta upp båt.
Igår kväll festade jag dock loss på två Pripps Blå 3,5%!!!!
Ey, fredag. Har precis rundat av middagen med en dubbel espresso och en amaretto.
Eftersom jag har två småttingar nuförtiden är det i princip slutkrökat för mig på ett tag.
Har hur mycket sprit som helst som står här som jag inte riktigt vet vad jag skall göra av eftersom jag inte dricker sånt längre. Nån GT går väl ned emellanåt och kanske nån CM Cola...... Det är vodkan som är det stora problemet. Har en dunk "Jeltisin" på 3l som stått oöppnad sedan den köptes 2009. Utöver denna säkert 5-6 olika pannor med aboslut etc. Vad skall man göra av skiten? Tror ni min diesel-BMW skulle bli ledsen om jag trattade ner skiten där? Kan man har det som färborttagning eller nåt?
Hur går det för er andra? Blöt kväll?
Sprit ger man bort till törstiga polare, eller sparar tills man blir alkad.
Blöt, knappast.
Mina poalre är i liknande sits. När man är 40+ förfestar man inte till midnatt längre
Man får glad om det blir nån förfest öht. Då blir det en Heineken på sin höjd. Om det ens är fest alls.
,Vad skall man göra av skiten? Tror ni min diesel-BMW skulle bli ledsen om jag trattade ner skiten där?
Mina poalre är i liknande sits. När man är 40+ förfestar man inte till midnatt längre
Man får glad om det blir nån förfest öht. Då blir det en Heineken på sin höjd. Om det ens är fest alls.
Jag tror jag skall vaska min Jeltsindunk. Film kommer.
Kan du inte göra det live inför huvudstadens största A-lagsgäng? Du är väl inne på upplevelser, och det borde kunna ha potentialen att bli en hejdundrande upplevelse.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|