Krökatråden

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
SVERIGE ToRKAR!

Det är fredag och solen skiner. Nu sparkar vi liv i den här gamla tråden.
Själv skall jag grilla 50 cm revbensspjäl och dricka några goda öl, sen får vi se vad som händer :yoparty

tkdrille

Guest
här har vi massor av regn. Och en del dricka. Men de är ju studentfirande så att gå ut hoppar jag =)

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Ja lagerför en hel del regn för tillfället ja oxå, siktar dock på att de blir blötare på insidan än utsidan :hihi

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
De här är ju helt jävla fucking underbart, jag har varit inne i OT-delen typ 3 ggr, varje gång kommer jag till typ första inlägget och det är så jävla bra att jag tycker det räcker. Idag var första sidan skittråkig så jag går in på OT.

Oj, en ny tråd-Krökartråden?

Går in o kollar och bara baxnar, 135 sidor :confused: Hur i helvete har dom hunnit skriva så mkt på en kväll :va
Trådjäveln är ju från 2005? :banana:banana:banana De e helt sjukt strålande, tror ja skall kolla in OT lite oftare.

Imorrn skall jag oxå kröka :fyllisar

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Fifan! Nu skakar vi liv i det här gamla härket igen. Ikväll blire Torsk på Tallinn. Sitter på färjan. Gott om gamla skinn här må jag säga ! :D

Lullen

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2012
Hoj
Cbr600rr -05
Fifan! Nu skakar vi liv i det här gamla härket igen. Ikväll blire Torsk på Tallinn. Sitter på färjan. Gott om gamla skinn här må jag säga ! :D

Varför utsätter man sig för det? Men fan hittade en ny favorit idag, Liberty ale av anchor brewing co, helt underbar :fyllisar

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98

Kanske kan vara en upplevelse du kan sälja, borde bli en succe:rofl

Last edited:

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Jahopp, nu börjar man bli människa igen efter gårkvällen men skam den som ger sej :fyllisar

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
Jag var på den blinda tråden... :dummer

Jag fattar heller inte Gearbox inlägg 2012-06-10, 01:52 ... är han hos en handlare och testar en hoj? Vilken mes!!! Alltså handlaren... otroligt ju. :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Huh, polarna virade förbi en sväng på nån öl men nu for de hem och jag sitter här och varvar boston lager med strongbow. :fyllisar
Underhåll mig?`:p

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Jag var på den blinda tråden... :dummer

Jag fattar heller inte Gearbox inlägg 2012-06-10, 01:52 ... är han hos en handlare och testar en hoj? Vilken mes!!! Alltså handlaren... otroligt ju. :D

Du har inte varit medlem så länge för att förstå klippet men varje år arrangerar lelles i uppsala en sk lellevecka på gotland, i korta drag går det ut på att betala lelles en slant, hyra en stuga på gotland, ta med en jävla massa alkohol och sup veckan lång! varva sönder en R1:a på fyllan går också bra om du känner att du har råd med det:tummenupp så nu vet du lite mer om bakgrunden till det här klippet!

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0