Slowroller
Skrämmer små barn
Fy fan va jag hatar när man mår som man förtjänar
Man ska njuta av bakfyllan. Det är halva nöjet att dagen efter röra sig väldigt tyst och försiktigt så man inte väcker kopparslagarna som bor inne i skallen.
Man ska njuta av bakfyllan. Det är halva nöjet att dagen efter röra sig väldigt tyst och försiktigt så man inte väcker kopparslagarna som bor inne i skallen.
Vad kan man göra med:
En ½ flaska kapten morgans svarta rom
En skvätt gordons gin
En 10 år gammal flaska hembryggt vitt vin
Tänkte lite som ett radioprogram jag hörde för längesen där man kunde mejla eller ringa(?) in och berätta vad man hade i kylen och inte visste vad man kunde göra av det?
Edit: hittade en halvfull 20l dunk hemgjort vin 1 år kanske 2 gammalt som var menat till studentdonk.. f.ö. mätt till 17% har jag för mig
Tänkte bara påminna om att det faktiskt är FREDAG!
Här dricker vi Dagens i kissnödiga mängder
Raaaap & trevlig helg!
Jaha, då var det dags att bli rörmokare igen, kvällens uppdrag: kröka och gänga
Nu tusan blir är det lyxkväll som gäller, öl, chillinötter, och en riktigt stor laphroaig quater cask upphälld.
Rock on! Här har vi tömt två pannor nu på 3p. Lite soft. Gått på virre och starkare grejjer. Soft musik och lite alkohol är inte tokigt efter lång vecka.
Helvet. Vad är det med folk? Harniingetinternettellervaerefråganom!?
&skål
De kanske har kompisar att umgås med när de festar?
Om 10 minuter drar vi ut i skogen på novemberkåsan och jag har laddat med varm konjaksglögg och en termos med kaffe så att jag kan blanda Irish coffee ute i skogen.
Man blir väl idiotförklarad när man drar upp grädde och glas och sånt men skrattar bäst som skrattar sist, de kommer vara avundsjuka på mina värmande groggar
Och för att vara på den säkra sidan så åker det med en flaska Morgan och en flaska cola också, om det skulle bli för varm. Isen skiter jag dock i, orkar inte släpa på isväska ute i skogen tillsammans med yxa och grillkorv och sånt....
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|