Krökatråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Man lär sig fan något nytt alla gånger.

DRICK FÖR FAAAAEN INTE SPRIT TJÖPT I THAILAND!

Jävlar vad borta man vart, efter bara en nått glas, var fan inte traditionell etanol i den flaskan! :eek:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
En flaska rom, några burkar cola och sen några whiskey sour's på det. Nu ska vi ut i kylan dessutom, tur att jag har tankat glykol.

/J

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
GSX400
8st 33cl Småland blev det ikväll men nu är det snart dags att sova, helgen ska vigas åt att göra ren förgasare och kolla ventilspel på hojen och eventuellt fixa lite hemma.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
3 lättöl på bowlingkvällen, nykter månad..

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ikväll ska jag festa hårt! Det bli säkert ett glas vin eller två!! :yoparty
(tom jag växte upp till slut...........:huvet)

Klantbo

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
Triumph scrambler 1200 xe
Det värsta är att ett glas vin eller två brukar leda till en flaska, sen åker nästa flaska fram, därefter är gubbsnacket igång med whiskey till. Varpå man vaknar dagen efter med bakfylla :)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
545186.jpg

S:t Eriks is teh shit.

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Både sommarölen piston head har kommit till bolaget och favorit vinet gnarley head på box.. kan inte bli bättre :)

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Hur är det egentligen.. Vad blir man minst fet på, om vi tänker att man får i sig lika mycket alkohol av dom tre varianterna... Öl, vin och sprit?
Tänkte börja tänka lite på figuren... :)
Känns i alla fall som att öl är det sämsta allternativet...

Det värsta är att ett glas vin eller två brukar leda till en flaska, sen åker nästa flaska fram, därefter är gubbsnacket igång med whiskey till. Varpå man vaknar dagen efter med bakfylla :)

I unga dar så var jag ute på landsbyggden i södra frankrike några veckor och jag och polarn söp oss fulla på deras hemtrampade vin som var billigt värre... Bara det att huvudvärken man hade när man vaknade upp på några klippor vid nån flod, var inte av denna värld! Det var sjukt vad det bultade i skallen... :näsblod

Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Det blev 7 starköl (Red Stripe, Innis&gun) och några rom&cola igår. E så jävla bakis idag. Fy fan för att bli gammal. :(

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det blev 7 starköl (Red Stripe, Innis&gun) och några rom&cola igår. E så jävla bakis idag. Fy fan för att bli gammal. :(

Börjaru bli gubbe eller?:D

Jag har fan inet fått nå sprit på bra länge nu, och då är man ändå student... Fy fan, känner på mig att jag kommer bli aspackad asfort nästa gång, så avvänjd är jag:(

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ja fy fan. Snart 40.

Isch, nästan dubbelt upp där:D En annan fyller 21 om någon vecka... Vafan, är det så snart?:va Det har ingen sagt till mig, undrar om folk glömt mig?:D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Fy fan, redan en halv pava morgan och kvällen är ung. Dessvärre ska tjejen jobba imorgon och jag är barnvakt och ungen vill upp klockan 8 och det vill inte jag. Ska trycka i henne en flaska välling klockan 4 när jag ramlar in, då brukar hon sova en timme extra :D

Edit/ Blev inte mycket mer än så och somna vid 2 och ungen sov till halv nio så nu är man pigg som en mört igen och barnvakt fixad så man kan åka och jobba istället :)

Last edited:

Jimle

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Aprilia Shiver-11
Hur är det egentligen.. Vad blir man minst fet på, om vi tänker att man får i sig lika mycket alkohol av dom tre varianterna... Öl, vin och sprit?
Tänkte börja tänka lite på figuren... :)
Känns i alla fall som att öl är det sämsta allternativet...

I unga dar så var jag ute på landsbyggden i södra frankrike några veckor och jag och polarn söp oss fulla på deras hemtrampade vin som var billigt värre... Bara det att huvudvärken man hade när man vaknade upp på några klippor vid nån flod, var inte av denna värld! Det var sjukt vad det bultade i skallen... :näsblod

bäst är väl rött vin eller torrt vitt vin.... sedan sprit och öl är sämst tyvärr om man inte kör på öl med mindre kolhydrater.
Men 1 öl motsvarar typ en kanelbulle om inte mer i en liknelse jag sett tidigare...

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0