Krökatråden

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
IDAG ÄR JAG EMELLERTID GRÄSÄNKLING :yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

Har bullat upp förråden massa spännande alkohol, och grabbarna kommer snart över.

Har ni fest eller?

Min tur idag, nästan lite synd att man måste köra om några timmar annars skulle man kunna köra en europeisk brunch :fyllisar

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Haha. Idag är man hyfsat avslagen. Sitter och samlar krafter för en promenad med barnvagnen. Om en timme kanske :)

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Tydligen kan man bli full på fulvodka och cola. Jag som trodde det var förbjudet! :mad:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Fyfan, ska aldrig mer dricka sprit...
Samma här, ölburkar i hela lgh en tom flaska absint, halv full mintuu, blod överallt i sängen och på flera väggar, krossad lampglobb i duschen, luftgeväret vid fönstret och gatlamoan e trasig

Kul att vakna till..

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Samma här, ölburkar i hela lgh en tom flaska absint, halv full mintuu, blod överallt i sängen och på flera väggar, krossad lampglobb i duschen, luftgeväret vid fönstret och gatlamoan e trasig

Kul att vakna till..

Tog du en oskuld på fyllan?

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08

Kul att vakna till..

Hahaha... Får tacka för humörhöjaren :D... Har en röntgenbild där ja i dimman lyckats placera en 4.5mm spetsnos i underarmen :gnissla...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Det går segt här! Jag blandade en grogg innan jag gick ner i källaren och kopplade in pexcentralen till nya badrummet och nu si sådär 2 timmar senare så har jag fortfarande bara druckit in grogg :gråta

Och nu kom tjejen hem så frågan är om man ska tigga till sig ett BJ eller be henne blanda en grogg :va Hon är bra på det ena men dålig på det andra så jag vettefan :gnissla

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Det går segt här! Jag blandade en grogg innan jag gick ner i källaren och kopplade in pexcentralen till nya badrummet och nu si sådär 2 timmar senare så har jag fortfarande bara druckit in grogg :gråta

Och nu kom tjejen hem så frågan är om man ska tigga till sig ett BJ eller be henne blanda en grogg :va Hon är bra på det ena men dålig på det andra så jag vettefan :gnissla

Vad blev det? Åkte du på disken istället?

freddetheman

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
KTM 660
Klockan är 05.39 och jag är precis hemkommen från krogen. Massa trevliga flickor i min ålder där(Medusa i gamla stan). Igår var jag på Harry B James(Blåsjobb på handikappmuggen:tuttar) Imorgon fyller en kusin 30. Helvete, 3 dagar i rad. Levern lär ju säga till när han inte mår bra. Sov gott mina barn, för det ska jag göra!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Vad blev det? Åkte du på disken istället?

Näe, slut på groggvirket så jag sket i allt helt enkelt :tummenupp

Massa trevliga flickor i min ålder där(Medusa i gamla stan). Igår var jag på Harry B James(Blåsjobb på handikappmuggen:tuttar)

Det lät som trevliga flickor, rena rama svärmorsdrömmarna :D Det är konstigt att det alltid är så mycket lösaktigt på HBJ :va

Last edited:

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Kunde hon blåsa ordentligt fast hon satt i rullstol?

Klockan är 05.39 och jag är precis hemkommen från krogen. Massa trevliga flickor i min ålder där(Medusa i gamla stan). Igår var jag på Harry B James(Blåsjobb på handikappmuggen:tuttar) Imorgon fyller en kusin 30. Helvete, 3 dagar i rad. Levern lär ju säga till när han inte mår bra. Sov gott mina barn, för det ska jag göra!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Klockan är 02.00 ca, nyss hemkommen från tillställning på bishops i malmö. Blev en del öl, en del punsch och en del säckpipa, trevligt trevligt:) Nu blir det mat, top gear och staropramen på burk:fyllisar

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Klockan är 02.00 ca, nyss hemkommen från tillställning på bishops i malmö. Blev en del öl, en del punsch och en del säckpipa, trevligt trevligt:) Nu blir det mat, top gear och staropramen på burk:fyllisar

Ok, fortsätta fyllan hemma?

Jag kom hem från Sthlm kl 20, sov ett par timmar sen tog jag vad jag hade hemma i alkoholväg: Absolut Pears och blandade ut med jordubbsaft. Efter två sådana stack jag ut och mötte upp polare på stan och drog ett par fina öl. Trevlig kväll det blev!

Allstaar

Guest
Jag va också ute svängde lite halft, va förkrök hos en polare, sen fenix på södermalm och sen café opera. Tog det lite halvsoft med flippandet eftersom jag inte känner mig 100% än.

Men det va kul att va ute i svängen. Jag vill också träffa massa svärmorsdrömmar som ger BJ på toaletten haha.

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
Då var man ledig söndag, måndag, tisdag, onsdag. Nu tar jag mig en Absolute Pears/Fruktsoda med krossad is och lyssnar på "Chrome Division" och bara lutar mig tillbaks! :)

Boes

Smutsig
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
BMW
EN öl slutade i flera i fredags, gott var det iaf.
Lördagen tillbringades som en taliban med goda spritsorter och kall öl, är nog inte sista gången jag skuttar runt utklädd som en självmordsbombande taliban på krogen, många bjudningar blev det :tuttar

Fick även en briljant idé om en kommande vit helg, men den grusades sönder i bakfyllans misär, på fredag bär det av igen :D

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0