Krökatråden

Harrgen

HejHej
Gick med
10 Oct 2007
Hoj
99 Yamaha R6. 01 Yamaha R6. 02 KTM 640. 02 Yamha YZF 426. 01 Honda CR250R. 03 KTM 660 SMC
Kvällens fyllespratt.
Jag började jobba 02:30 inatt så jag fick vika av från festen tidigare (i nyktert tillstånd) och fick då den briljanta ide'n att åka förbi min kompis lägenhet på väg till jobbet.
Han var kvar på festen (dyngrak) och jag visste att han inte hade låst dörren till lägenheten så jag gick helt enkelt in, släpade ner hans säng för trappen, la den på taket och tog med till jobbet.

Skulle kunna betala bra för att få se hans min när han kommer hem lagom på kanelen och inser att han har blivit bestulen på sin säng....

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Kvällens fyllespratt.
Jag började jobba 02:30 inatt så jag fick vika av från festen tidigare (i nyktert tillstånd) och fick då den briljanta ide'n att åka förbi min kompis lägenhet på väg till jobbet.
Han var kvar på festen (dyngrak) och jag visste att han inte hade låst dörren till lägenheten så jag gick helt enkelt in, släpade ner hans säng för trappen, la den på taket och tog med till jobbet.

Skulle kunna betala bra för att få se hans min när han kommer hem lagom på kanelen och inser att han har blivit bestulen på sin säng....

:hihi Det var lagom elakt :tummenupp

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Hoj
Yamaha XJ6
Varför ska jag bli helt på kanelen efter endast ett glas vin?, och får jag då för mig att ta ett till glas blir jag helt förslappad... nu ligger jag på soffan, laptopen på magen och orkar inte röra på mig...

Jag ska hålla mig till sliskiga drinkar i fortsättningen...:trött

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Varför ska jag bli helt på kanelen efter endast ett glas vin?, och får jag då för mig att ta ett till glas blir jag helt förslappad... nu ligger jag på soffan, laptopen på magen och orkar inte röra på mig...

Mer träning! Kommer göra susen... ;)

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09

För de e la sömnmedel dedär skiten :gnissla

Själv får man lyssna på när grannen ovanför har världens partaj när man själv bestämt sig för att inte festa idag :gnissla

Men man fick ju sitt igår, bastu ooo yee :fyllisar

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Lägg på sig en 30-40 kg så ska du se att du tål mer sen:tummenupp

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Efter förr-förra veckans rampage känns det skönt att bara ta sig ett glas vin och surfa lite sporthoj såhär på lördagskvällen

:lillgammal

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Blev endast två groggar ikväll då gårdagen bjöd på lite mer av den sorten. Vaknade upp med skallebank och utsvulten så en kebab senare och lite kemiska preparat så var man fit for fight igen och orkade jobba några timmar.
Imorgon ska det bli skönt att gå upp tidigt och slänga ihop en Scrambled eggs med swarzwald-skinka och sen stå och skotta sågspån i 5-6 timmar. Nästan så man kommer önska att man var bakfull.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Tänkte vara nykter tills marken är framme igen. Andra helgen nu. Det börjar suga lite i öltarmen. :(

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Och nu är vi där. För att klara en månad utan sprit har jag vräkt demoniska mängder godis och sett film hela helgerna. Godiset har gjort att vi snart måste slå ut en vägg för att jag ska ta mig ut så därför ska jag nu ha en månad där jag inte äter godis, chips eller annat onödigt fettbildande.

Tanken inför min återkomst till scenen denna helg är att försätta mig i spritkoma till maj. Frågan är vad som är "nyttigast" att dricka. Dvs som man blir minst fet av.

Sprit? Vin? Öl (Bright brew)? Min tanke är att det bör vara sprit, till exempel whiskey och vatten. Har jag fel?

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Du har så rätt så. Ren sprit är bäst. Vin är också ok (knappt).
Groggar, bira etc är det bara att glömma :)

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Tänk om det ändå vore fredag så man kunde sitta i soffan och dricka öl och spela gitarr. Oh wait!

IMG_0738.JPG

:tummenupp :tummenupp

Det blev dock bara två stycken öl, för den goda smakens skull.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Kvar på jobbet, men oj vad gott det skulle vara med ett glas rött nu. Blir till att svänga förbi apoteket på vägen hem och inhandla en panna.

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
Är ju ledig fyra dagar enligt schemat och tar mig nu en Havana Club 7 + cola och is. Mmmm... Skål på er!

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0