Håll dig till vin. Ren sprit är rena dynamiten.
Din lilltjej är ännu väldigt liten och slappar mycket. VÄnta tills hon skall aktiveras. Hohoho
Är inte vin lite
Håll dig till vin. Ren sprit är rena dynamiten.
Din lilltjej är ännu väldigt liten och slappar mycket. VÄnta tills hon skall aktiveras. Hohoho
Är inte vin lite
Nja, det vetefan. Men det är lite söder, lite bohem över det.
Kvällens fyllespratt.
Jag började jobba 02:30 inatt så jag fick vika av från festen tidigare (i nyktert tillstånd) och fick då den briljanta ide'n att åka förbi min kompis lägenhet på väg till jobbet.
Han var kvar på festen (dyngrak) och jag visste att han inte hade låst dörren till lägenheten så jag gick helt enkelt in, släpade ner hans säng för trappen, la den på taket och tog med till jobbet.
Skulle kunna betala bra för att få se hans min när han kommer hem lagom på kanelen och inser att han har blivit bestulen på sin säng....
Mer träning! Kommer göra susen...Varför ska jag bli helt på kanelen efter endast ett glas vin?, och får jag då för mig att ta ett till glas blir jag helt förslappad... nu ligger jag på soffan, laptopen på magen och orkar inte röra på mig...
Jag ska hålla mig till sliskiga drinkar i fortsättningen...
Varför ska jag bli helt på kanelen efter endast ett glas vin?, och får jag då för mig att ta ett till glas blir jag helt förslappad... nu ligger jag på soffan, laptopen på magen och orkar inte röra på mig...
Varför ska jag bli helt på kanelen efter endast ett glas vin?, och får jag då för mig att ta ett till glas blir jag helt förslappad... nu ligger jag på soffan, laptopen på magen och orkar inte röra på mig...
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|