Sitter här med ett glas Mackmyra. Dock kan det väl inte riktigt räknas som kröka att sitta här själv med lite trevlig musik i bakgrunden?
Nu är det bestämt, blir ett vitt år från och med i dag Har sagts tidigare dagen efter men nu är det på riktigt. För min del så leder bara alkoholen till elände och problem...... är 30 år och kan fortfarande inte hantera skiten på ett vettigt sätt.
Nu är det bestämt, blir ett vitt år från och med i dag Har sagts tidigare dagen efter men nu är det på riktigt. För min del så leder bara alkoholen till elände och problem...... är 30 år och kan fortfarande inte hantera skiten på ett vettigt sätt.
Haha, är det en tusing på det där uttalandet Lättförtjänta pengar...
Jag bestämde mig faktiskt för ett vitt HALVår när jag var i min ungdom *17 år tror jag* och det gick alldeles utmärkt. Skulle säkert klara av det idag med men jag ser ingen anledning. Än
Menar du vitt som i ingen alkohol alls eller vitt som i inte packad?
Känns ju som ett vettigare löfte att lova sig själv och andra att inte bli packad.
Dumt att välja bort den där söndagswhiskeyn i fotöljen bara för att.
En polare till mig tog samma beslut i samma ålder, men han har aldrig krökat till det igen. Så passa dig. Det kan bli många år av nykterhet.
Jag gillar rödahatten, men rödahatten gillar inte mig.På tal om kröka: Är det någon mer än jag här inne som dricker Tequila. Lagrad sådan? Jag fick en flaska när jag fyllde år. En sån fördärvar man inte med salt och citron direkt!
Jag gillar rödahatten, men rödahatten gillar inte mig.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|