Starstriker
Som man googlar får man svar
Fan, jag vill också Sitter här och dricker min Kentucky Medley i ensamhet, fyfan vad tråkigt
Kom över då! Här finns det gott om allt!
Fan, jag vill också Sitter här och dricker min Kentucky Medley i ensamhet, fyfan vad tråkigt
Jag har ett vildsvin i bagaget, ska vi grilla Strikers terass???
Kan köpa lite denniskorv till morgondagens grillning istället
Jo, det är så att jag slagit vad med en polare om en hel del pengar om ordentliga magrutor till sista maj i vår... Och nu undrar jag vilken typ av dricka innehåller minst kalorier kontra alkohol-innehåll? Jag tippar på ren sprit. Öl är väll erkänt mycke kalorier i?...
Kändes dumt att ta frågan i träningstråden...
Kom över då! Här finns det gott om allt!
Imorgon *läs; Idag* hade passat bättre då jag är i huvfudstaden då. Men min feta flickvän är en riktig partypooper, inget man gärna tar med sig på fest...
Groggar går fetbort. Massor med socker i allt virke.
but why?Ett undantag är mineralvatten och Gin.
but why?
Det borde vara brottsligt att späda ut fin gin på det viset. Varför tror du att Londons kommer på plastflaska?Blanco ville ha dietgrogg.
Det borde vara brottsligt att späda ut fin gin på det viset. Varför tror du att Londons kommer på plastflaska?
För att plasten redan har satt all smak som behövs för njutningFör att det är bra med stötsäkra flaskor när man är onykter?
Det är förståeligt om man föredrar whiskey och andra paraplydrinkar.Seriöst så smakar gin inte bra naturell.
Jag dricker öl. Fast bara trefemmor ikväll.
Det får du fan ett minus för Inte nog med att du dricker öl, du dricker alkoholfri sådan!
Eftersom Starstriker sitter i en bil just nu utan möjlighet till att dricka CM&cola så får jag väl dricka en för hans räkning också, det var nog flera dagar sen jag drack en sån så jag kommer knappt ihåg hur det smakar
Måste dricka några whisky's också då jag känner att halsen börjar svullna upp
Jag som ska på förrätts-afton imorgon, då får jag inte bli sjuk
Haha. Jag tar igen det imorgon på trettioårsfest. Rom och absinth är på bordet då.
Tur för dig Ett hett tips är att inte blanda absinth och rom på samma kväll. Värsta bakfyllan jag har haft var just av denna kombination. Kan dessutom meddela att Absinth brinner för jävla bra på en bardisk, och lågorna syns inte om det inte är rätt mörkt :höllpåatteldauppminbar
Ikväll är det jag och min vän.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |