Krökatråden

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superfast
Jag har ett vildsvin i bagaget, ska vi grilla Strikers terass???

Kan köpa lite denniskorv till morgondagens grillning istället:banana

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag har ett vildsvin i bagaget, ska vi grilla Strikers terass???

Kan köpa lite denniskorv till morgondagens grillning istället:banana

DU, jag måste fippla med båten imorrn, så det blir tyvärr inget vildsvin. Gärna nästa gång!

Jo, det är så att jag slagit vad med en polare om en hel del pengar om ordentliga magrutor till sista maj i vår... Och nu undrar jag vilken typ av dricka innehåller minst kalorier kontra alkohol-innehåll? Jag tippar på ren sprit. Öl är väll erkänt mycke kalorier i?...
Kändes dumt att ta frågan i träningstråden... :tungan

Det stämmer. Ren sprit. Whisky är trevligast.
Groggar går fetbort. Massor med socker i allt virke.

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag dricker öl. Fast bara trefemmor ikväll.

Det får du fan ett minus för :mad: Inte nog med att du dricker öl, du dricker alkoholfri sådan!

Eftersom Starstriker sitter i en bil just nu utan möjlighet till att dricka CM&cola så får jag väl dricka en för hans räkning också, det var nog flera dagar sen jag drack en sån så jag kommer knappt ihåg hur det smakar :öl
Måste dricka några whisky's också då jag känner att halsen börjar svullna upp :(
Jag som ska på förrätts-afton imorgon, då får jag inte bli sjuk :gråta

MikkE

Guest
Det får du fan ett minus för :mad: Inte nog med att du dricker öl, du dricker alkoholfri sådan!

Eftersom Starstriker sitter i en bil just nu utan möjlighet till att dricka CM&cola så får jag väl dricka en för hans räkning också, det var nog flera dagar sen jag drack en sån så jag kommer knappt ihåg hur det smakar :öl
Måste dricka några whisky's också då jag känner att halsen börjar svullna upp :(
Jag som ska på förrätts-afton imorgon, då får jag inte bli sjuk :gråta

Haha. Jag tar igen det imorgon på trettioårsfest. Rom och absinth är på bordet då. :banana

Tommy.exe

Guest
Ikväll är det jag och min vän.

Macallan12YFineOak.jpg

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Haha. Jag tar igen det imorgon på trettioårsfest. Rom och absinth är på bordet då. :banana

Tur för dig :) Ett hett tips är att inte blanda absinth och rom på samma kväll. Värsta bakfyllan jag har haft var just av denna kombination. Kan dessutom meddela att Absinth brinner för jävla bra på en bardisk, och lågorna syns inte om det inte är rätt mörkt :höllpåatteldauppminbar

MikkE

Guest
Tur för dig :) Ett hett tips är att inte blanda absinth och rom på samma kväll. Värsta bakfyllan jag har haft var just av denna kombination. Kan dessutom meddela att Absinth brinner för jävla bra på en bardisk, och lågorna syns inte om det inte är rätt mörkt :höllpåatteldauppminbar

Hm, kanske man ska göra. Jag är inte sugen på fest imorgon egentligen men jag och min co-drinker/göra-massa-sattyg kommer nog liva upp en hel del i alla fall och det blir jävligt kul ändå
:yoparty

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Sitter med en burk kall Tuborg guld. Möjligtvis att en till kommer passera nu när man ska kolla Boondocks Saint igen. Sen får det vara nog då man ska upp tidigt och fiska båge. Så immorn kväll får groggarna passeras istället! :yoparty

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC