Krökatråden

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Kan man frysa vin? Köpte en femliters bag in box i Danmark och insåg för ett tag sen att den lär ju hinna bli vedervärdigt dålig eller så kommer jag bli vedervärdigt full. Inget av alternativen känns för tillfället särskilt aptitliga.

Jaja. Det är bara onsdag. På fredag har du nog slagit de tankarna ur skallen. Att frysa istället för att dricka menar jag :D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Nu är det kvällsmat och om en timme så blir det en rulle och en CM&Cola :banana

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Har en stor flaska Xanté hemma. Någon som har ett bra tipps på goda drinkar med denna dryck inblandad?

Har testat en.
2cl Xanté
2cl vodka
Fyll på med alkoholfri päroncider.

Riktigt god.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Jaja. Det är bara onsdag. På fredag har du nog slagit de tankarna ur skallen. Att frysa istället för att dricka menar jag :D

Inte omöjligt. Fyller 26 på fredag. :)

Däremot så ramlade jag över spåren efter krogen förra helgen. Slog upp båda knäskålarna, vrickade sönder foten och slog i axeln. Minns inte riktigt hur det gick till men jävlar vilken vurpa det måste varit. Tänkte att man kanske inte riktigt skulle upprepa just den delen av kvällen i alla fall.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Nej, vi är 6p här:) Rätt soft än så länge, och det kommer nog inte bli nån utgång. Ska upp i tid imorrn och måla i vår nya lokal. Blir finfint!

& Skål!

Trevligt trevligt. Haha målarfirman har varit här idag, ser ut som fan just nu. Så jag fick gott spendera kvällen själv :D

Sova på soffan får jag också göra.. Skål min herre.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Själv och själv, jag sitter i lilla soffan med datorn i knät och letar fynd på nätet med en grogg i näven och "Man on fire" på tv'n, medan tjejen har slocknat i stora soffan med två katter på sig.
Vi skulle kolla på skräckfilm men hon orkade inte hålla sig vaken efter 10 timmars jobb. Tönt, jag kan vara vaken i 24 timmar utan problem om jag bara får äta litegrann mellan varven.

Men det blir bara en grogg för min del, ska upp tidigt imorgon och hjälpa en kompis att flytta och sen blir det lite mer jobb och sen laddar jag inför 30-årskalas på kvällen. Kan bli mer än en grogg då :dricka

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Mjaee, lite bastu o skit hann man me som vanligt men krökandet får vänta tills imorrn, blir väl ett par timmar i bastun me några kalla, längesen nu.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
ugh, det snurrar :/

halloween är en trevlig högtid när flickor kan gå lättklädda utan att skämmas :banana

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Ahapp!

Dax att lyfta den här gamla tråden. Nytt år - nya möjligheter.
För min egen del har partandet blivit ganska begränsat iom att jag fick barn, men man får passa på när tillfälle ges. Idag tex :banana:banana

Baztard

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2009
Hoj
Triumph Speedtona 955i -00
Mja, några glas vin och en whisky pinne sen fick tjejen och hennes kompis för sig att glida iväg. Så här hamnade jag, skicka sonen i säng och flumma lite SH.com, kolla nån rulle kanske... Synd bara att man är så jäkla seg på fredan...
Väl mött alles!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Häller upp två stadiga whiskeys nu och slår på en rulle. Även jag har drabbats av "bebis-sjukan" och kommer förtära mindre alkohol detta år men det är bra både för min lever och för min vikt har jag en känsla av.
Tänkte lägga mig till med en liten diet nu också; Endast TVÅ groggar i veckan, resten blir ren whiskey istället. Det är ju groggvirket man blir fetast av, så vi får se om det blir någon "beach 2010" :D Som tur är så har jag egen strand men grannarna kan se mig...

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Häller upp två stadiga whiskeys nu och slår på en rulle. Även jag har drabbats av "bebis-sjukan" och kommer förtära mindre alkohol detta år men det är bra både för min lever och för min vikt har jag en känsla av.
Tänkte lägga mig till med en liten diet nu också; Endast TVÅ groggar i veckan, resten blir ren whiskey istället. Det är ju groggvirket man blir fetast av, så vi får se om det blir någon "beach 2010" :D Som tur är så har jag egen strand men grannarna kan se mig...

Håll dig till vin. Ren sprit är rena dynamiten.
Din lilltjej är ännu väldigt liten och slappar mycket. VÄnta tills hon skall aktiveras. Hohoho:död

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
Fyfan vad man är gammal....
Drar en skakad dry martini 20.30 och slocknar som ett stearinljus utan veke 21.05.

Fördelen är väl då att jag nu är pigg och fin inför dagens aktiviteter... :D

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...