Krökatråden

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jag e sjuk! :skrika Blir till att sitta hemma och kolla på en massa filmer hela dagen.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Min fina planering gick givetvis åt helvete, började med att jag inte orkade släpa ut förstärkaren så det blev ingen karaoke ö.h.t. Inte heller lyckades jag misslyckas med raggandet :(
Nåväl ikväll är en ny kväll och möjligheterna att misslyckas är ännu större eftersom vi skall till Rex, där alla tjejer går med näsan i vädret och vill ha grabbar med tusenlappar i fickan.
Skål proletärer! :dricka

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
Wunder skrev:
Min fina planering gick givetvis åt helvete, började med att jag inte orkade släpa ut förstärkaren så det blev ingen karaoke ö.h.t. Inte heller lyckades jag misslyckas med raggandet :(
Nåväl ikväll är en ny kväll och möjligheterna att misslyckas är ännu större eftersom vi skall till Rex, där alla tjejer går med näsan i vädret och vill ha grabbar med tusenlappar i fickan.
Skål proletärer! :dricka

låter som en bra plan... en annan fick precis en inbjudan till en pokerkväll o man vet ju sen sist att plenty kommer hända innan denna dag/kväll är över.
Pheff... jobbit men samtidigt rrroooolit :)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Fakk, gjorde värsta hjältedådet (mot mig själv givetvis). Cyklade en riktig jävla bit för att få mig 12 öl och en flaska vin. Jävlar va jobbigt det var.

Om man ska provsmaka en nu? :öl

:fyllisar

robbandalal

Starta! Ditt j***a motorcykelh*****e!!
Gick med
15 Oct 2003
Hoj
Harley custom 110"
oops, vakna för 5 min sen, va fan hände igår`? Får ta mig en bärs genast så kanske minnet klarnar. Det värsta är ju när polarna ringer och säger "vet du vad?" eller "kommer du ihåg den...." :fyllisar

Texas

Somnadsbudsbetend'e
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Nightrod-08
Sitter här och håller på att ge 10st Norrland Guld 5,3 ett nytt hem! :fyllisar

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Tog nåra öl igår :fyllisar

Funderar på att beställa lite mat för att sedan fylla magen med kalla öl :tummenupp

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
efter efterfesten blev det efterefterfest med poker. 150kr minus i afton. 1700kr plus igår dock men ändå störande. det är kul att dricka sprit däremot

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
jahopp då vare söndag o allmänt kass eftersom gemene man tycker att "det är ju måndag i morgon" = intag total passivitet :3freak o gör för bövelen inte ett piss en hel dag för att sen på kvällen åka på en äcklig söndagsmiddag el. nått annat beige:t.. IKEA är också ett totalt värdelöst söndagsnöje folk håller på med har jag noterat.

Igår vart en bra kväll.. 1700:- på poker right in ! thankyou.. sen en blöt runda på stan o jag blev introducerad en ny drink: VODKA&Ramlösa.. ja fyfan vicket äckel.. sa jag men faan det va gott!! :yoparty inte så där sötslisk äckligt som när man har i Cola / Fanta eller va man nu hittar på. Oboy.:! va full jag blev :fyllisar det var länge sen jag vart så radiostyrd. Lite jobbigt idag men jag hade kul på ICA när jag andades äckelfylleandedräkt på en kärring där så hon nästan spydde :)

KalleBalik

Karata!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag tycker att pickuptrucks är tuffare än hojar
Fan också! Blev kröka fredag + lördag den här helgen också, nu är jag fattig igen...

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
YO! Pojkar, flickor bikers och spättor

Då var det fredag igen då. Det innebär att jag lyfter min gamla krökatråd för att fyllas på med nya dumheter och funderingar kring alkoholens effekter!

Någon med stolta planer? Själv är jag pank och har bara vodka hemma, så det får väl bli vodkadrinkar för hela slanten ikväll :)

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Starstriker skrev:
Då var det fredag igen då. Det innebär att jag lyfter min gamla krökatråd för att fyllas på med nya dumheter och funderingar kring alkoholens effekter!

Någon med stolta planer? Själv är jag pank och har bara vodka hemma, så det får väl bli vodkadrinkar för hela slanten ikväll :)

Yes vi ska på konsert idag Pain och hellfueled spelar någon kilometer från mig.så det blir en riktig hårdrockskväll!Får även finbesök från Örebro i form av Blom :tummenupp

KalleBalik

Karata!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag tycker att pickuptrucks är tuffare än hojar
Se mitt tidigare inlägg, är fattig efter förra helgen som var synnerligen blöt...dessutom ska jag jobba i helgen. Blir lugnt med andra ord :(
Till nästa helg ska jag dock försöka skrapa ihop lite stålar och dra till Tivoli! :banana

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Körde sönder drivningen på bilen imorse :huvet

Men men jag har nästan gjort allt under/förarbete inför lack idag (på sporthojen):banana

Fick skjutts hem, tog offroaden till bolaget :tummenupp packade in en platta öl i ryggsäcken och åkte hem.

Så nu har man hunnit att kyla en kall öl i frysen :fyllisar smuttar lite gött.

Bilen tar jag hand om till veckan, prio 1 är att få en trevlig helg med lite brudar å öl. :D

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Har köpt öl, undrar om jag skall ta en nu?

Skall jag det???

Jag låter er vise män avgöra mitt fall. :rolleyes:

Imorgon är det fest, mmmummma.... :banana

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...