krogen igår
Oj oj oj vilken blick jag fick från en brunette som tyvärr försvann i folkhavet
Har aldrig sett en sådan blick... var typ "TA MIG NU!" fan i helvete att hon försvann
Annars det vanliga strulet med den enda tjej som har mig på plattfall hon är på och inte på om vartannat och allmänt konstig....
Först står hon och snackar med någon kille som enligt mina ögon ser bra ut så jag går därifrån och sätter mig och snackar med en av mina polare då kommer hon fram till mig och säger "jag dissade just en snygg kille för din skull linus" mitt svar var "varför?" det kunde hon inte svara på. Varför jag undrade varför hon gjort det var för att hon redan tidigare har dissat mig det vanliga "ååh jag tycker om dig så mycket MEN inte på det sättet". Kan människan bestämma sig för vad hon vill? Sen efter hon kom fram till mig och sa sådär så skulle hon träffa någon annan kille utanför krogen :kocko
Kan någon tolka det!? Helst någon som är kvinna och åtminstånde kan försöka sig förstå sig på det för jag klarar fan inte av att koppla trotts mycket tänkande. Emmie kom med en förklaring!!!!! Snäääälla!