Krökatråden

Tåbbä

Meblem
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Såld
Igår var jag på 40-års kalas och var NYKTER!!

Men det hindrade inte mig från att sjunga karaoke OCH ragga upp en stekhet blondinbrud! Livet är gött att leva ibland... :tummenupp

Skönt att ha en vit period efter en minst sagt skandalös midsommarhelg..

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
RAGG!!! :rofl
Ska se om man lyckas behålla den här nu då, vore inte helt fel.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
HAha. Själv var jag hemma hos tjejens föräldrar i fredags.. Jag tyckte det var lämpligt eftersom jag inte ville vara bakis dagen efter..... Eller hur. Var väl inte jättebakis, men jag har ALDRIG haft så ont i huvudet förut. 4 panodil under dagen och massa vatten hjälpte inte.... Aja, sen liten fest igårkväll, men då var man inte på nåt vidare partyhumör.

Idag har jag häsat runt på hojen hela dagen och imorrn är det sommarfest på jobbet. Vem sa att det ska vara lätt att leva? Ujuj

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Kom just från piteå, vi har suttit hela vägen (5 mil) och sjungit det vi har. Vi gjorde om alla låtar så att vi bara sjöng steven seagal och out for a kill. Lyssnar just nu på mobilen hur det lät och det kan inte ha varit lätt för chaffisen det är bulla säkert :fyllisar

prise

Junkie
Gick med
25 May 2004
Hoj
Gult ljudmonster!
krogen igår :fyllisar

Oj oj oj vilken blick jag fick från en brunette som tyvärr försvann i folkhavet :huvet Har aldrig sett en sådan blick... var typ "TA MIG NU!" fan i helvete att hon försvann :3freak

Annars det vanliga strulet med den enda tjej som har mig på plattfall hon är på och inte på om vartannat och allmänt konstig....

Först står hon och snackar med någon kille som enligt mina ögon ser bra ut så jag går därifrån och sätter mig och snackar med en av mina polare då kommer hon fram till mig och säger "jag dissade just en snygg kille för din skull linus" mitt svar var "varför?" det kunde hon inte svara på. Varför jag undrade varför hon gjort det var för att hon redan tidigare har dissat mig det vanliga "ååh jag tycker om dig så mycket MEN inte på det sättet". Kan människan bestämma sig för vad hon vill? Sen efter hon kom fram till mig och sa sådär så skulle hon träffa någon annan kille utanför krogen :kocko

Kan någon tolka det!? Helst någon som är kvinna och åtminstånde kan försöka sig förstå sig på det för jag klarar fan inte av att koppla trotts mycket tänkande. Emmie kom med en förklaring!!!!! Snäääälla! :Bugar :Bugar

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
prise skrev:
krogen igår :fyllisar

Oj oj oj vilken blick jag fick från en brunette som tyvärr försvann i folkhavet :huvet Har aldrig sett en sådan blick... var typ "TA MIG NU!" fan i helvete att hon försvann :3freak

Du hade inte på dig mössan du har på avataren då? Nämnda blick kan ju ha varit en konsekvens av denna huvudbonad och torde då rimligtvis ha haft en helt annan innebörd.

prise

Junkie
Gick med
25 May 2004
Hoj
Gult ljudmonster!
abstruse skrev:
Du hade inte på dig mössan du har på avataren då? Nämnda blick kan ju ha varit en konsekvens av denna huvudbonad och torde då rimligtvis ha haft en helt annan innebörd.

:rofl

Jag ska ha den på mig nästa gång :tomten

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
pite dansar och ler i helgen, hård supning inne på området fredag och lördag, kände en som bor där inne så det var jävligt schysst. Lördagen så fick jag en biljett in på statt efteråt också där jag snackade lite med the kristet utseende och skålade med uggla. Kände mig som värsta kändisfestskillen eller nånting :yoparty Väldigt bra hela helgen iallafall.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
luleåkalaset var som en milkshake av diarré och smegma. SKittrångt, 1000 pers per kvadratmeter, sweet hade storhetsvansinne och trodde att någon var ens nära intresserad att höra nånting annat än deras största hits och europe var ganska dåliga, inte för att jag kunde se nånting då det var så förbannat trångt. Sen var det en gobbajävel som vägrade flytta sig trots att vi var typ 9 pers vid bordet och jag fick inte sitta och alla andra var alltså kompisar åt mig. Jag tänkte ut en fet hämnd som jag skulle scensätta men då ville alla dra därifrån och det kändes som att det var ändå likabra. Luleå är en skitstad av rang.

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Guess what - det är fredag! Ska bli underbart skönt med helg nu när första arbetsveckan efter semestyern är avklarad. Fan vad det har varit seg. Har inte lyckats hitta knappen som det står <work-mode> på.

Ska ut och bedöva mig med några öl ikväll. Jag tippar att jag får i mig sex stycken innan jag tröttnar och vill gå hem.......

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
jaförfaan.. o det blir cruising i helgen med raggar-typer mm. så det blir vita trävåfflor på o skogsstjärna för hela slanten! :) Jag har paxat plats i en kladdiglack-57 o ska "hjälpvråla" i helgen *asg* så mitt förhandstips är nog:asdragen från fre.kväll till sönd.morgon.
pheff..

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
crf 450 skrev:
jaförfaan.. o det blir cruising i helgen med raggar-typer mm. så det blir vita trävåfflor på o skogsstjärna för hela slanten! :) Jag har paxat plats i en kladdiglack-57 o ska "hjälpvråla" i helgen *asg* så mitt förhandstips är nog:asdragen från fre.kväll till sönd.morgon.
pheff..

Vad är en skogsstjärna?

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
Starstriker skrev:
Vad är en skogsstjärna?

:D
hembrännt! & det fick mig att komma o tänka på när jag var i storstadsmetropolen Umeå för ett par år sen med idrottslaget jag va med i.
Efter matchen så frågade jag motståndarlaget om det fanns nån skogsstjärna att tjacka till segerfesten i bussen på väg hem? Svaret... :Öh, näe :confused: asså det finns bara ute på vischan! :va sägas skall att vi var omgivna av åkermark på ena sidan o skooooog på andra så långt ögat nådde så vischa vare med mina mått men näe det bidde pripps II på hemresan :3freak så ere nån på SH som kokar eget så går det nog att kränga bra i UMEÅ-city! :yoparty
Rock on!

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Sitter å suger på andra biran :fyllisar
Tjejen kommer strax, å då blir det mer eh bira :tungan :tuttar

Mr.Steen

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Gsx-r Turbo x2. Hayabusa Turbo 445hk
Första o sista gången på krogen, hur f*n har ni råd att gå på krogen? Nu har jag inte pengar till att tanka. Får vänta tills nästa studiebidrag kommer, och de är om 17 dagar. Aldrig mera krogen!! :huvet

Mvh/// Steen

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Yeeehaaa ! Fredag!

Ser fram mot en kall snart. Vill bara komma ifrån jobbet nu.
Blir nog soft ikväll - det är såntdäringa Mälaren runt imorrn.

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
UrbanTiger skrev:
Ska nog vinka till dig i Kvicksund i så fall :hej

Vafalls? Ska du inte ut och brumma själv? Jag funderar allvarligt på att köra i andra riktningen.... annars får man ju ligga i karavan en hel dag.......

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
UrbanTiger skrev:
Ska ta Bladen och åka till Kvicksund och spana. Sen blir det väl att man åker och fikar eller nått någonstans. Ska jag åka hela så ska man ju upp till Tokholmen först och sen åka ett varv och sen hem igen.... blir lixom två varv hunt pölen på en och samma dag... jobbit...

Jag vinkar till alla BMW:n och du svarar med ett :finger då vet jag vem som är du :tummenupp

Roger copy. Trist bara för alla andra som vinkar. BWAHAHA

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...