Krökatråden

jenke

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
1991, FZR1000
Att vara utan alkohol i en månad behöver inte vara trist. Passa på att besöka gymmet regelbundet. Det finns många snygga brudar där också...sunda, hälsosamma sådana.:tummenupp

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Ahh..

Sitter och suger på en 18 årig... Skall göra Söder i vanlig ordning..

Tjejjorna som skall med vill dansa lite och jag har ingen koll på var man gör det bäst.. Till saken hör också att jag vill kunna prata utan att skrika..

Dessutom är det att plus om man kan äta gott också!

Någon som har tips på var man skall gå..

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
X-JELL
Att vara utan alkohol i en månad behöver inte vara trist. Passa på att besöka gymmet regelbundet. Det finns många snygga brudar där också...sunda, hälsosamma sådana.:tummenupp

Ja det lär jag faktiskt hålla med om.
Jag har varit nykter i över två månader. Har tränat och ätit sunt.
Har tappat en massa kilon och så bra jag mår nu var det många år sedan jag kände mig.

Men visst, det är skit kul att dynga ner sig, men det känns absolut inte lockande nu..

Skål! *tar en klunk saft*:tummenupp

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag går på antibiotika, så jag har haft mina 2 första vita helger nu, sen midsommar 06.
Det känns underligt! :gnissla

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Fan, själv har jag haft en oerhört ofrivilligt nykter helg. Störttråkigt. Inget liv och inget glam. Alla jävla vänner upptagna med viktiga prylar, det är sånadäringa flickvänner och arbeten (vad nu det är? Låter jävligt -98 iaf) och stulna leg å det tredje med det fjärde. Bara jag som har suttit här med gå-bort-skjortan nystruken och ölen i vita lådan. Men jag tröstar mig med en festinbjudan till onsdag.

/perris

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
En 18-åring? Ja du, låter som en udda förfest :D

Hehe.. Bättre det än en 12 årig ;)

Var förövrigt på Akkurat igår, söndag och tog en burgare, en öl och lyssnade på live-musik. Det var riktigt trevligt och kan rekomenderas. Bandet som spelade igår var inget vidare men vanligtvis brukar de band som spelar där hålla rätt hög klass.

Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Nu är det dax igen! Sista rycket innan jul. Sen blir man fast med svärföräldrar, familj och ungar som är arga över att de inte fick tillräckligt många klappar.

Här i Tokholm är vi flexibla. Mycket på g, men vi har ännu inte beslutat om vart vi ska ta vägen.

Vad händer i landet? Vem gör snöänglar? Vem pinkar sitt namn i snön?
Spiced Gold i Arboooga antar jag, som seden bjuder?

570268_cool_long_drink.jpg

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Ikväll är ju en av årets stora supardagar så även om jag inte börja riktigt än så är det väl bäst man lyfter tråden.

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
X-JELL
Juldagen är överskattat att gå ut på krogen. En massa spännisfolk man ska behöva bli arg på för att dom är ivägen. Det kostar en massa pengar bara för att få komma in, ölen och drinkarna är dyra.

Nee fy fan! :mad:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Juldagen är överskattat att gå ut på krogen. En massa spännisfolk man ska behöva bli arg på för att dom är ivägen. Det kostar en massa pengar bara för att få komma in, ölen och drinkarna är dyra.

Nee fy fan! :mad:

Juldagen är skitkul. Brukar vara bra på stan då. Vi samlades ett gäng här igår, med ambitionen att gå ut lite senare. Istället fastnade vi med ett tramsigt sällskapsspel. Men vi skrattade så tårarna sprutade.

Har precis stigit upp.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Vi var ett rätt stort gäng som bojkottade utgpng igår och satt hemma hos oss och söp istället. Skulle ta det hyffsat lugnt men i vanlig ordning så föll man på mållinjen igen :( Så vid 4-tiden imorse kastade jag ut de sista dårarna och sen städade vi ett tag och sov till klockan 12 idag så nu är hela dagen förstörd.
Ser fram emot att gå upp klockan 06.20 imorrn och åka till jobbet, är jag mentalt störd då? Det säger min kompis att jag är...

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Älgfilé med klyuftpotatis och murkelsås, jo jag tackar jag. Nu ska jag och min gode vän Jack åka in i dimman. Gott nytt år på er i krökatråden.

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Förrätten är avklarad, nu väntar huvudrätten! Skål på er, och ett gott nytt år!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln